Mikä tänään OTTAA PÄÄHÄN?
Minua ottaa päähän aika moni asia:
- mies sairaana, ja pahalla päällä kaikille
- yksi lapsista sairaana
- sataa, lapset siis sisällä ja kitisevät kaikenlaista
- minun pitäisi tehdä töitä
- mikään ei tunnu kivalta, itse asiassa koko elämä mättää juuri NYT, parisuhde etenkin!
Taitaa siis olla ika huono päivä... :(
Ja ei oikein huvita edes yrittää ajatella positiivisesti.
Kommentit (7)
Olispa saanut lomallaan pitää edes yhden lapsivapaan päivän.
Ihan perseestä tämä päivä!
Samperi, kun saisi edes päivän päätteeksi ottaa siiderin, mutta kun oon vielä raskaanakin.
otti päähän se, kun eräät ihmiset HAISEE niin pahalle. Asutaan landella ja jotkut maajuhanit käy sikala- ym. vaatteissa kaupoilla. Lisäksi haistaan hielle, vanhalle viinalle jne. Pieni marketti ja tuntuu ettei sitä löyhkää pääse minnekään pakoon.
Ei ollut iso asia ei, mutta muuten onkin ihan hyvä päivä =)
kitisevä esikoinen
valtava tiskivuori
viime öiset katkonaiset yöunet
miehen ikipitkä työpäivä
...........
Mua ottaa päähän sen että saadaan kohta tod.näk mahatauti kun lapsiperhe kävi eilen ja illalla kuulin että nuorin oli alkanut oksentaan...vittu,en jaksa sitä showta!!!
Toinen asia mikä ketuttaa on aiheeton lasku joltain yritykseltä,olen kuulemma tilannut palvelun vaikka minulla ei ole harmainta hajuakaan koko yrityksestä ja en ole allekirjoittanut mitään sopimuksia.On hoidossa tämä asia!
Kolmas asia mikä ketuttaa,olen aivan sairas läskissä kunnossa...tunnen itseni lihavaksi vaikka olen 167cm ja 53kg,yök!
Yks lapsista sairastu 3vkoa sitten. Uudestaan viime viikolla ja tänään alkoi sitten toinen lapsi oksentamaan. Mulla on vielä kauhea kammo ko tautiin etten halua sitä kenellekään muulle levittää joten olemme kotona aina viikon verran. Toki rahaa säästyy kun ei pääse kauppaan mutta en vaan enää jaksa jos joku lapsista vielä sanoo että on paha olo. Ja kyllähän sitä vielä lapset hoitaa mutta jos sen saan vielä itselleni.
Koskaan en saa nukkua riittävästi. Elämä on työtä, kotitöitä, työtä, kotitöitä, työtä, kotitöitä jne. Ja lyhyitä ja katkonaisia yöunia.
Aamulla ketutti suunnattomasti kun olen aina aivan zombie tästä väsymyksestä. Ajattelin että kun kuolee niin silloin saa levätä. Tosin kai joku tulee kaivamaan haudan auki ettei silloinkaan RIP... *haukotus*