G: Miten usein teillä on seksiä miehesi kanssa?
Kommentit (18)
Sitten kun taas ollaan molemmat töissä ja arki kiireistä lasten harrastuksineen kaikkineen niin varmaan kerran-pari-kolme viikossa.
Ollaan 3-kymppisiä.
Kyllähän mekin nyt ollaan sillai vähintään pari kertaa päivässä,kun kerran naapurin Erkkikin...eli suomalaisilla on tyypillisesti tapa kaunistella asioita,kun joku vaivautuu kysymään:D Totuus on sitten ihan jotain muuta.
Nyt on tilanne hiukan piristynyt ja viimeiseen kolmeen viikkoon on ollut seksiä n. 8krt. Toivottavasti tämä malli jatkuu, vaikka haluttomuus olikin mun puolella aikaisemmin.
Pääsääntöisesti 1-3 kertaa viikossa, välillä saattaa mennä parikin viikkoa ilman ja välillä saatetaan intoutua sekstailemaan joka päivä viikon-parin ajan.
Ikää mulla 31, miehellä 29. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.
joskus menee kolme viikkoa niin, ettei mitään seksiin viittaavaakaan tapahdu, sitten harrastetaan seksiä kolme päivää joka ainoassa välissä, sitten on viikko, jolloin lapset keskeyttävät jokaisen yrityksenkin, sitten kaksi viikkoa, jolloin lapset sairastavat vuorotellen, sitten viikko, jolloin minä nukun univelkoja pois enkä edes ajattele seksiä, ja sitten harrastamme neljä päivää seksiä joka välissä. No, päivääkään ei mene, ettei siitä puhetta olisi, joten ei se ihan kuollutta ole se seksielämä kuitenkaan.
Lapset ovat pieniä, ja myönnän auliisti, että minä se olen väsymyksissäni, joka ei jaksa, vaikka haluaisikin. Ette arvaakaan, miten toivon, että lapset alkaisivat nukkua öitään paremmin, saisin univelat ja väsymykset nukuttua pois ja seksiä voisi harrastaa joka ilta! Nyt on kaksi viime yötä mennyt suht hyvin lasten unien osalta, toivotaan että näin jatkuu...
Ja muutaman kerran vuodessa tapahtuu niin, että vallan perättäisinä päivinä pannaan useamminkin.
Mulla ei pillu kestäis jokapäiväistä panemista, ja mieskin myöntää parin kolmen kerran jälkeen, että on vähän vehkeet hellänä... Jotain vikaa?
Mä olen 30 ja mies muutaman vuoden enemmän.
-nro. 9, helläpillu-
muutoin noin 1-2 x viikossa.
t. pariskunta viidenkympin molemmin puolin.
viime viikoina lähes päivittäin Elämän ollessa kiireistä harvakseltaan joitakin kertoja kuukaudessa.
Ikä vajaa 40v. yhdessä parikymmentä vuotta
Yleensä 2-3 kertaa viikossa (yleensä viikonloppuisin), joskus enemmän, joskus vähemmän. Sanoisin, että aina kuitenkin vähintään kerran viikossa.
Olemme 27 ja 28 vuotiaat - ei lapsia.
Kyllähän mekin nyt ollaan sillai vähintään pari kertaa päivässä,kun kerran naapurin Erkkikin...eli suomalaisilla on tyypillisesti tapa kaunistella asioita,kun joku vaivautuu kysymään:D Totuus on sitten ihan jotain muuta.
Taitaa kuitenkin itsellä olla aika hiljainen seksielämä?
1-3krt viikossa. Joskus tosin saattaa tulla viikko ettei ole yhtään (kk aikana) mut aika harvassa on noi vallan ilman viikot.
Yhdessä 15 vuotta.
Seksi vaan paranee mitä vanhemmaksi tullaa :)
No 2kk välein. Ikää on 30v. Emme me halua useammin.
Usein parikin kertaa päivässä :)
Hyvin harvoin tulee päiviä, ettei olisi seksiä. Pitää olla toooosi väsynyt tai sairaana sitten.
3kymppisiä ollaan, yksi lapsi.
on tavallinen tahti - mies kiehnää tuossa kyljessä joskus useammankin. Luulen, että jos minulle jäisi aloitteen teko, olisi tahti tuollaista kerran pari viikossa, mutta täytyy myöntää, että halu herää miehen kosketuksesta. En siis suosittelisi sopimaan, että aloite siirtyy hitaammin syttyvälle.
Ai niin, se ikä: ollaan yli viisikymppisiä.
Muuten: silloin, kun ura oli nousuputkessa, oli joskus kausia, että seksiä harrastettiin vain kerran parissa viikossa; on siis ihan luonnollista, että työstressi, lapset ja huolet ajavat seksin ohi...
Hyvin harvoin jää joku päivä väliin. Jos lapset (kolme) ovat hoidossa, useamman kerran päivässä. Ollaan nelikymppisiä, yhdessä 17 vuotta.
vain noin kerran kuussa. Ehkei ihan sitäkään. Mutta onneksi (miehen kannalta) tilanne on menossa parempaan suuntaan.