Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin läski ja ruma, että en ansaitse elää!

Vierailija
20.07.2010 |

On paha olo -> haluan syödä tunteet turraksi -> lihon -> tulee entistä pahempi olo -> haluan kuolla.

Olin hoikka nainen ennen kuin tulin raskaaksi ja sain lapsen. En ole enää. En hyväksy itseäni tällaisena. Imetyksen lopetuksen jälkeen olen lihonut kuin sika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin läski rumilus.

Jos oikeasti haluat läskeistä eroon, tiedät kyllä miten se tapahtuu...

Vierailija
2/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin ankara itsellesi - elänhän minäkin läski rumilus.

Juu, tiedän kyllä laihdutuksen periaatteet, kuten niin moni muukin ylipainoinen. :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin ankara itsellesi - elänhän minäkin läski rumilus.

Juu, tiedän kyllä laihdutuksen periaatteet, kuten niin moni muukin ylipainoinen. :/

ap

Vierailija
4/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen nähden mitä olin ennen lasta.Ja ihmettelen että miten se laihdutus voikin olla niin hankalaa...monia vaativia juttuja on tullu tehtyä mut laihduttaminen ei onnistu millään!Eikä kuitenkaan ole kyse kuin kymmenestä kilosta.Siihen olisin tyytyväinen.Nyt 165/74.

Vierailija
5/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laihduta, pullero?

Vierailija
6/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten laihduta, pullero?

Yritän, epäonnistun, masennun, syön, yritän, epäonnistun, masennun, syön, siinä mun noidankehä.

Kiloja tulee vaan lisää!

t:ap, epätoivoinen

Vierailija
7/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen paksu siihen nähden mitä olin ennen lasta.Ja ihmettelen että miten se laihdutus voikin olla niin hankalaa...monia vaativia juttuja on tullu tehtyä mut laihduttaminen ei onnistu millään!Eikä kuitenkaan ole kyse kuin kymmenestä kilosta.Siihen olisin tyytyväinen.Nyt 165/74.

Mulla on kanssa n. 10 kilosta kyse. Vaaalla en ole uskaltanut vähän aikaan käydä. Veikkaisin, että painan n. 85 kiloa, pituus 175 cm. Ennen raskautta painoin n. 70 kiloa. Se on mulla sellainen luontainen paino, tai siis oli. Olisin tyytyväinen jos pääsisin 75 kiloon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme