raskaana otettu sikainfluenssapiikki
ja syntynyt vauva, millaisia kokemuksia? onko vauvan kanssa kaikki mennyt ok tai ilmennyt jotain mikä saanut miettimään voiko olla rokotteesta johtuvaa??
Kommentit (31)
nyt tuolla kehdossa köllii pieni söpö possu :)
entäs kun siitä kasvaa aikanaan iso SIKA!:(
Autismi muuten huimataan USEIN jo vauvana!
Minä otin sikapiikin rv 22 ja vauva on terve ja normaalisti kehittynyt.
ei anneta ennen kuin tuo narkolepsiayhteys on selvitetty.
Otin piikin joskus raskauden puolivälin jälkeen ja kaikki on mennyt hyvin. Lapsi on nyt 6kk ja ei ainakaan mitään toistaiseksi ole ollut. Tekisin saman päätöksen uudestaankin. Ja meinaan myös rokotuttaa vauvan nyt alkusyksystä.
nyt tuolla kehdossa köllii pieni söpö possu :)
Tiomersaali on liitetty autismiin, jonka oireita ei vielä vauva juurikaan näy. Joten tehdään kysely uudestaan kolmen vuoden päästä:)
raskauden alkupuolella ja lapsella erittäin pahoja rytmihäiriöitä. Onkohan rokotteella yhteyttä siihen?
Sain rokotuksen vikalla kolmanneksella. Ilmsn rokotusta olisin sairastunut aika varmasti (mies sairasti n. kuukausi minun rokotuksen ottamisen jälkeen, myös töissä pieni tartuntariski) ja saisin nyt pähkäillä mitä raskausaikana sairastettu influenssa aiheuttaa vauvalle.
Ja siitä autismista höpöttäminen kannattaa lopettaa, asiasta on niin paljon tutkittua tietoa.
Jos rokote on syyllinen kaikkeen, niin miten selitätte sen, että lapset ovat sairastelleet ainen ennenkin...?
Huomasin tässä keskustelussa vauvan rytmihäiriö ja sen yhtäläisyyttä sikarokotteeseen.
Onko muita kenellä olisi tälläistä havaittu?
Sain rokotteen odotusaikana ja vauvalla todettiin rytmihäiriö joka kuitenkin tällä hetkellä saatu kuriin lääkityksen avulla.
Onko aikuisia jotka saivat rytmihäiriötä rokotteen jälkeen?
Olen todella pahoillani että teille kävi noin. Olihan siitä maininta rokotuksen haitoissa mutta en ajatellut että se voisi oikeasti tapahtua jollekin! :(