Näytättekö tältä 40-vuotiaana?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/07/19/article-0-0A7F700B000005DC-36…
Tämä ihminen ei varmaan ole harrastanut liikuntaa eläessään ennen kun tuli "vauvakilot". Oma BMI on melkein 27, mutta tuo vartalo näyttää kyllä 20 v vanhemman vartalolta.
Kommentit (32)
pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/
pysytellä sisätiloissa ja verhotua vaikka säkkiin tai telttaan. YÖÖÖKKKSSS!
Reiteni näyttävät miltei tuolta kuin kuvan naisella. Käsivarsissanikin selluliittia on, ei ehkä noin näkyvästi. Vyötärö mulla on kiinteämpi ja kapeampi, mutta tosiaan, 10 vuoden päästä tuo voisi hyvin olla minä!
veikkaan että oli 17-19 -vuotias. Oli tosi hoikka, ehkä BMI max 20. Takareidet oli aivan täynnä selluliittia, sen huomasi jo kaukaa vaikka yleensä ei ole tapana tuijottaa nuorten naisten reisiä. Tuo oli vaan niin huomattavaa.
Tyttö ei välttämättä ole huomannut, kyllä hävettäisi..
"Ihmettelen, et miten kuvan nainen kehtaa
pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/ "
Katso sitä valmentajaa. Mä olisin nakuna siinä edessä.
Ihmettelen, et miten kuvan nainen kehtaa pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/
ja olen vasta vähän päälle 30v ja painoindeksi alle 25. Ihan jokainen gramma läskiä nyt vaan on selluliittia. Ei ole kiva ei. Arkiliikunnan lisäksi harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa (jumppa 1,5h + tanssi 1h).
taas on Photoshopattu noi selluliitit. Terveisin kuvankäsittelystä jotain tietävä. Dailymail tuntuu harrastavan tuontasoista journalismia enemmänkin, ei ole eka kerta. Misha Burtonin sellut otin kerran photoshoppiin lähemmin tarkasteltavaksi ja retusoinnit erittäin tökeröt jäljet oli selvästi nähtävissä.
tollasia vartaloita jo paljon nuorempienkin osalta. Ihmiset istuu persuuksillaan autoissaan ja toimistoissaan ja ruoka on mitä on. Mässäilyä mässäilyn perään.
tollasia vartaloita jo paljon nuorempienkin osalta. Ihmiset istuu persuuksillaan autoissaan ja toimistoissaan ja ruoka on mitä on. Mässäilyä mässäilyn perään.
Paitsi AV:lle on kerääntynyt kaikki ne kiinteä ja nuorekkaat :-)
just tollanen kroppa ja olen 10 v nuorempi. harrastan joka ilta tunnin juoksulenkin ja päivällä tunnin kävelylenkki. Olen kilpaurheillut 20 v asti ja siitä eteenpäin ylläolevasti.
äidillä ei yhtään sellua mutta taitaa olla sellut periytyny isän puolelta. kyllä vituttaa.
näkee uimarannoilla nyt kesällä tullaisia alle 30v mammoja, toi on vielä kaunis niihin verrattuna.
ja olen 28-vuotias. Paitsi että mun maha on täynnä raskausarpia.