Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytättekö tältä 40-vuotiaana?

Vierailija
20.07.2010 |

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/07/19/article-0-0A7F700B000005DC-36…

Tämä ihminen ei varmaan ole harrastanut liikuntaa eläessään ennen kun tuli "vauvakilot". Oma BMI on melkein 27, mutta tuo vartalo näyttää kyllä 20 v vanhemman vartalolta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 28-vuotias. Paitsi että mun maha on täynnä raskausarpia.

Vierailija
22/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/

pysytellä sisätiloissa ja verhotua vaikka säkkiin tai telttaan. YÖÖÖKKKSSS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiteni näyttävät miltei tuolta kuin kuvan naisella. Käsivarsissanikin selluliittia on, ei ehkä noin näkyvästi. Vyötärö mulla on kiinteämpi ja kapeampi, mutta tosiaan, 10 vuoden päästä tuo voisi hyvin olla minä!

veikkaan että oli 17-19 -vuotias. Oli tosi hoikka, ehkä BMI max 20. Takareidet oli aivan täynnä selluliittia, sen huomasi jo kaukaa vaikka yleensä ei ole tapana tuijottaa nuorten naisten reisiä. Tuo oli vaan niin huomattavaa.

Tyttö ei välttämättä ole huomannut, kyllä hävettäisi..

Vierailija
24/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelen, et miten kuvan nainen kehtaa

pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/ "

Katso sitä valmentajaa. Mä olisin nakuna siinä edessä.

Vierailija
25/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, et miten kuvan nainen kehtaa pukeutua tuollaisiin treenivaatteisiin:/

Vierailija
26/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vasta vähän päälle 30v ja painoindeksi alle 25. Ihan jokainen gramma läskiä nyt vaan on selluliittia. Ei ole kiva ei. Arkiliikunnan lisäksi harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa (jumppa 1,5h + tanssi 1h).

Vierailija
27/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on Photoshopattu noi selluliitit. Terveisin kuvankäsittelystä jotain tietävä. Dailymail tuntuu harrastavan tuontasoista journalismia enemmänkin, ei ole eka kerta. Misha Burtonin sellut otin kerran photoshoppiin lähemmin tarkasteltavaksi ja retusoinnit erittäin tökeröt jäljet oli selvästi nähtävissä.

Vierailija
28/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia vartaloita jo paljon nuorempienkin osalta. Ihmiset istuu persuuksillaan autoissaan ja toimistoissaan ja ruoka on mitä on. Mässäilyä mässäilyn perään.

Vierailija
29/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 22

Vierailija
30/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia vartaloita jo paljon nuorempienkin osalta. Ihmiset istuu persuuksillaan autoissaan ja toimistoissaan ja ruoka on mitä on. Mässäilyä mässäilyn perään.

Paitsi AV:lle on kerääntynyt kaikki ne kiinteä ja nuorekkaat :-)

Vierailija
31/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollanen kroppa ja olen 10 v nuorempi. harrastan joka ilta tunnin juoksulenkin ja päivällä tunnin kävelylenkki. Olen kilpaurheillut 20 v asti ja siitä eteenpäin ylläolevasti.

äidillä ei yhtään sellua mutta taitaa olla sellut periytyny isän puolelta. kyllä vituttaa.

Vierailija
32/32 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee uimarannoilla nyt kesällä tullaisia alle 30v mammoja, toi on vielä kaunis niihin verrattuna.