Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satutin miestäni - kaduttaa.

Vierailija
20.07.2010 |

en kehtaa tätä edes kertoa mut mieheni vuoksi on pakko.... tästä on pian kolme viikkoa aikaa kun meille tuli mieheni kanssa kova riita ja siinä riidellessä nappasin miestäni koko kourallani munista ja palleista kiinni ja puristin lujaa. olin itse niin vihainen riitelyn vuoksi etten edes tajunnu mistä otin kiinni enkä osaa sanoa miten kauan sitä jatkoin, ehkä minuutin. Tämän jälkeen mies voivotteli että muniin sattuu hirveästi ja tuntuu polttelua. olin itse kauhuissani että mitä olin mennyt tekemään. Mies ymmärrettävästi suuttui. Buranan voimalla mies sinnitteli ekan viikon. Nyt kipu on hävinnyt mutta ongelma on iso kun ei ole vehje seissyt kertaakan tuon episodin jälkeen. Lääkärille on menossa mut miehellä paineet on kovat ja oma syyllisyys kaikkeen aivan hirveä. Tahallani en tuota tehnyt, ei ole puolustus, mutta niin se vaan on ja olen miehelleni syvästi pahoillani tästä kaikesta.

onko tällä palstalla muita joille on muniin tullut kova isku tai vastaava eikä ole enää tuon jälkeen seissy?? kauanko paranemiseen voi mennä ja mitä siellä on mennyt rikki kun ei toimi?? kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastamaan asiallisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset ovat todella herkät.

Ystävän veli sai sählypallon osumaan oikeaan kohtaan ja joutui sairaalaan leikkaukseen.

En sen vehkeen toiminnasta tiedä, mutta siellä voi mennä helposti joku vikaan.

Puristus on varsinkin vakava.

Vierailija
2/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti voi väittää ettei tajua mistä ottaa kiinni jos kouraisee jalkovälistä?

Tuossa mahdollinen seuraus voi olla kuolio tai lapsettomuuskin!

Oot väkivaltainen, hae jotain vihanhallinta-apua! Ei toiseen käydä koskaan kiinni.

Mieti omalle kohdalles jos miehesi olisi esimerkiksi motannut sua jalkoväliin?

Varmasti olisit jättänyt miehen väkivaltaisena hulluna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei fyysistä ongelmaa olisi, mies suuttuu munansa kautta (ei seiso).

Vierailija
4/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei fyysistä ongelmaa olisi, mies suuttuu munansa kautta (ei seiso).

Nehän tulee mielialasta huolimatta.

Voi olla verenkierto häiriintynyt, ne suonet menee kieroon oikeasti helposti.

Ja juuri polttavaa tunnetta ja kipua on oireina.

Googlettamalla selviää että voi olla että vehje jää tuollaiseksi ellei kirurgista toimenpidettä tehdä 6 tunnin sisällä.

Vierailija
5/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoitus pahoinpitelystä.

Vierailija
6/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi oli tehnyt?

Vierailija
7/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan voi minuuttia miestään munista puristaa niin, ettei sitä huomaa itse eikä mieskään. Jos minä puristaisin puolisoani kovaa palleista, niin eiköhän tuo karjuisi jo ensimmäisten kahden sekunnin jälkeen. En usko tätä juttua hetkeäkään.

Vierailija
8/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaduttaa. miksi sun miehesi antoi sun puristaa minuutin ajan. Kai se nyt oletettavati vahvempana olisi voinut ottaa sun käden pois.

Sun miehen on pakko mennä lääkäriin.