Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en voi kuin ihmetellä ihan rehellisesti tätä "sinkkuelämää"-sukupolvea!!

Vierailija
20.07.2010 |

Minkä ihmeen takia te edes menette jonkun kanssa yhteen ja teette lapsia?????

En voi mitenkään käsittää tätä nykytrendiä, jossa jopa entinen pääministeri sekoilee naisten kanssa puhumattakaan monista muista julkkiksista!

Oletteko oikeasti kaikki niin lööppien ja trendien armoilla, huonolla itsetunnolla varustettuja, että otetaan ihan vääränlainen mies? Vai otetaanko ihan kuka vaan?

Sitten tehdään lapsia kun on saatu talo, jonkun epäsopivan kanssa, odotetaan että tulee rahaa ja erotaan??Tai otetaan vähintään joku salarakas??

Mun sanat ei riitä kuvaileen!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lapsia, lähtisin samantien ja alkaisin viettää uutta sinkkuelämää. Itseasiassa lähden heti kun lapset on isoja.

Tuli valkattua vääränlainen mies, joo.

Vierailija
2/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...En olisi kyllä itse keksinyt yhdistää Matti Vanhasta ja "Sinkkuelämää-sukupolvea"... Mitä sukupolvea itse olet, ettet vain samaa Vanhasen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikaisen vaimonsa kanssa, vapaa mies ollessaan Susan Ruususen kanssa, Merikukan ja Mertalan. Onko toi nyt oikeasti mitään hirveää naisenkaatoa? Erona normaali-eronneen historiaan varmaa se, että kaikki päätyy iltiksen isoimpaan lööppiin.

Vierailija
4/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauteen,siihen aitoon ja oikeaan, eikä menty materian perässä..

Olkoot se sitten ihan mitä vaan ikäluokkaa - tai no joo - eihän sillä ole mitään tekemistä ikäluokkien kanssa, vaan ehkä sittenkin ehjien perheiden ja aidon rakkauden ja perheen kokemisen?

Ja kuinkahan moni on niin onnekas, että on sukupolvi toisensa jälkeen elänyt rakkauteen perustuvassa suhteessa? Ottanut miehekseen sen, johon on palavasti rakastunut ja pysynyt aina yhdessä?

Harvinaista kai? Ei kai ihmiset nykyään tiedä edes mitä tunteeton??

Vierailija
5/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin

ja muiden mainoskanavien kasvatit?

Suututtaa oikeesti, että ootte niin harhaanjohdettavissa!!!

Vierailija
6/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauteen,siihen aitoon ja oikeaan, eikä menty materian perässä.. Olkoot se sitten ihan mitä vaan ikäluokkaa - tai no joo - eihän sillä ole mitään tekemistä ikäluokkien kanssa, vaan ehkä sittenkin ehjien perheiden ja aidon rakkauden ja perheen kokemisen? Ja kuinkahan moni on niin onnekas, että on sukupolvi toisensa jälkeen elänyt rakkauteen perustuvassa suhteessa? Ottanut miehekseen sen, johon on palavasti rakastunut ja pysynyt aina yhdessä? Harvinaista kai? Ei kai ihmiset nykyään tiedä edes mitä tunteeton??

olisiko mun pitänyut jättää lapseni tekemättä?

Vierailija
7/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isät määräävät sopivan puolison ja eroja ei oteta. Loppuun asti yhdessä vaan, itketti tai nauratti.

Vanhanen Sinkkuelämää-sarjassa olisi huikea.

Vierailija
8/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen ja sinkkuelämää..

Vierailija
9/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ainoan oikean metsästys yhdistettynä suurempaan vapauteen. Että pitää olla sielunkumppani ja kaikki täydellistä suurta rakkautta blaa blaa.

Vierailija
10/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ainoan oikean metsästys yhdistettynä suurempaan vapauteen. Että pitää olla sielunkumppani ja kaikki täydellistä suurta rakkautta blaa blaa.

Vierailija
11/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää sen yhden oikean ihmisen kanssa, toisaalta, jos menee ja tekee virheen sokeassa rakkaudessa, eli ihastumisessa, ei kai siitä voi kauheasti ihmistä syyttää.

Olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä että jotkut tekevät lapsia väärien kanssa turhan äkkiä ja monta. Itse tein yhden väärän miehen kanssa, en mennyt naimisiin, mutta tuhlasin nuoruuteni. Toisella yrityksellä löysin sitten kunnon miehen, kun olin itsekin vähän kokeneempi, oli tullut väännettyä muutakin kuin kampea. Hänen kanssaan halusin naimisiin, ja meinataan pysyä ikuisesti.

Äitini on kymmenen sisaruksen katraasta nuorin, ja ainoa joka on eronnut, hän ei tosin alunperinkään halunnut isäni kanssa naimisiin, mutta kun minä olin tulossa isän suku painosti naimisiin, ja äidiltä kysymättä oli pappi hommattu paikalle, ujona tyttönä ei uskaltanut vastaan sanoa, vaikka isän (vajaa 19 vuotiaana) orastavasta alkoholismista oli jo selvät merkit. Äiti pakeni sitten kun oli 2 vuotias, löysi pari kolme vuotta myöhemmin myös kunnon miehen, ja ovat edelleen naimisissa, ja varmasti hamaan hautaan asti.

Vierailija
12/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne sellaista sukupolvea, aikaisempi sukupolvi meni naimisiin koska oli pakko, lapsi syntyi 5kk päästä, yhdessä kituutettiin koska ero oli häpeä ja kyllähän se tuli kalliiksikin.

Sitä edelliset sukupolvet naivat aivan varmasti omasta "säädystä", jos talonpoika rakastui piika tyttöön sai renki naida käytetyn tytön. Meidän sukukirjassa lukee kerran jos toisenkin että tyttö meni piiaksi taloon ja sai talosta lapsen kun lähti torppaan piiaksi.

Vierailija
13/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun minä olin 2 vuotias;)

Vierailija
14/14 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sukupolvea olen, jolloin uskottiin tunteisiin rakkauteen,siihen aitoon ja oikeaan, eikä menty materian perässä..

Ai siis sitä, jonka avioliitoista 50% päättyy eroon?

Itse koen kyllä uskovani rakkauteen ja satsaavani suhteeseeni aivan eri tavalla kuin te suurten ikäluokkien edustajat, joille näyttää olevan tärkeämpää sukupuolien välinen vastakkainasettelu, kumppanin kanssa kaikesta mahdollisesta kilpaileminen, erilaiset kaksinaamaiset selän takana juonittelut ja itsekäs oman edun tavoittelu. No on tuota omassakin sukupolvessani, mutta moni minun ikäiseni on kyllä ottanut vanhempiensa toilailuista opikseen ja elää sitten mieluummin ihan avoimesti ilman sitoutumista parisuhteeseen, jos ei koe sellaiseen pystyvänsä. Mielestäni huomattavasti terveempi vaihtoehto. Ne puolestaan, jotka sitoutuvat, ovat useammin tosissaan ja tekevät sen sisäisistä syistä eivätkä suvun painostuksesta tai mahtuakseen yhteiskunnassa vallalla olevaan muottiin, kuten suuret ikäluokat tekivät.

Anteeksi vain, mutta tämä tosiaan on oma kokemukseni näistä. Synnyin vuonna -78.