Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa Tapiolan koulun kiusaajasta, tästä julkkiksesta

Vierailija
19.07.2010 |

Ihmisillä on oikeus tietää tämän kiusaajataustasta.

Ei nimiä, vaan totuus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

t. toinen kiinnostunut

Vierailija
2/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollu jossain lehdessä tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku akateeminen kasvatus tms ketju

Vierailija
4/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet? Ärhäköistä sanavalinnoista vai "on oikeus tietää"? Vai siitä että kyselee tälläistä?

Olen kyllä itse koulukiusattu.

t.ap

Vierailija
5/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet? Ärhäköistä sanavalinnoista vai "on oikeus tietää"? Vai siitä että kyselee tälläistä?

t.ap

Koitat saada täällä ihmiset mustamaalaamaan ihmistä, joka tuskin eksyy tänne puolustautumaan.

Olen pahoillani, että sinua on koulussa joskus kiusattu. En tiedä millaista se on enkä myöskään itse ole koskaan kiusannut ketään tietoisesti. Kuvittelisin kuitenkin, että pahemmalta tuntuu selän takana pahan puhuminen, ilkeiden juttujen levittäminen kuin kasvokkain huutaminen, tai ainakin minusta tuntuu.

Vierailija
6/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen yks tositv-tuomari.

Vierailija
7/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et tätä usko todeksi

mutta mä kävin Espoon etelä tapiolan koulu ja silloin 80 luvulla se oli se koulu mihin pääkaupunkiseudun espooseen rantautunut älymysto asui ja lähetti lapsensa juuri siihen kouluun.

Voin minkälaisia pilalle hemmoteltuja kakaroita, opettajillekin oltiin ilkeitä. Ja älä nyt tule sanomaan että sama touhu on muissakin kouluissa. Ei opettajat suostuneet tai kehdanneet mistään numeroa nostaa.

JOs jotain kiinnostaa, niin sen voin sanoa että jopa silloin, oikeuskanslerin poika osasi potkia naista."

Lisäksi kaksi muuta tuossa ketjussa tiesi tuosta asiasta. Mutta ei kertonut muuta.

Vierailija
8/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Koitat saada täällä ihmiset mustamaalaamaan ihmistä, joka tuskin eksyy tänne puolustautumaan.

Olen pahoillani, että sinua on koulussa joskus kiusattu. En tiedä millaista se on enkä myöskään itse ole koskaan kiusannut ketään tietoisesti. Kuvittelisin kuitenkin, että pahemmalta tuntuu selän takana pahan puhuminen, ilkeiden juttujen levittäminen kuin kasvokkain huutaminen, tai ainakin minusta tuntuu.

Ei kukaan yllytä kiusaamaan, vaan kertomaan asiasta, ilman nimiä tai muutakaan.

Ei kukaan mustamaalaa ketään.

Vierailija
9/9 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

En tiedä, mistä tässä on kyse, tai kenestä. Mutta et voi verrata kiusaamista mihinkään selän takana puhumiseen, et todellakaan.

t. vuosikausia kiusattu, vieläkin kärsivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän