sopeutuvatko/pitääkö lasten sopeutua kaikkeen?
mieheni 6v. ja 4v. lapset asuvat meillä. ovat asuneet nyt n. vuoden. (sitä ennen viikko-viikko, joka ei ollut hyvä) he ovat aina olleet rakastettuja meillä, ollaan menty heidän ehdoilla, tehty yhdessä juttuja jne. Myös minä, äitipuoli, olen halunnut heidän asuvan meillä. Nyt on vain alkanut sekä minusta että miehestä tuntua, että lapset eivät ole sopeutuneet tähän. Tuntuvat jotenkin onnettomilta ja rauhattomilta, mikään ei tunnu hyvältä. Tuntuu myös, että kaipaavat äitiään. mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? sopeutuvatko he kuitenkin ajan kanssa?
Kommentit (4)
oikein juttele, yritetty ollaan. pienempi ei oikein vielä osaa ja isompi ei tunnu haluavan. on kyllä sanonut monesti, että haluaisi asua äitinsä kanssa...tapaavat äitiään joka toinen viikonloppu, äiti ei halua tavata enempää, kun lapset asuvat isällä eikä hänellä.
ap
Surullista jos äiti ei halua sen enempää aikaa omien lastensa kanssa viettää. Onko siihen jokin syy?
kaiken ajan isän töiden jälkeen. meidän yhteinen aika alkaa sitten kun lapset nukkuvat. äiti vain todennut, ettei hänen TARVITSE hoitaa lapsiaan kuin tuo sopimuksen joka toinen viikonloppu.
ap
äitiään. Pystyisivätkö viettämään enemmän aikaa äitinsä kanssa? Oletteko jutelleet lasten tuntemuksista heidän kanssaan? Tsemppiä! Olen itse lähiäitipuoli ja käynyt läpi samoja asioita. Nyt helpottaa kun lapsipuoli on jo 16 ja asiat kivasti :)