Kiinalainen raskauskalenteri?
muistaako joku sitä sivua missä näkee selvästi minkä ikäisenä ja missä kuussa alkaisi odottaa tyttöä ja missä poikaa?
Kommentit (33)
Mites muilla? Varsinkin 21 vuotiailla, joille kalenteri lupaa tyttöjä. :D
mulla on kaksi tyttöä ja niistä sukupuoli piti paikkansa, aika hassua! Odotan kolmatta lasta mutta en tiedä sukupuolta vielä. Tuon kalenterin mukaan se olisi poika.
Voin tulla kertomaan myöhemmin pitikö paikkaansa, jos joku haluaa.
t. nakkimakkara
hämmästyttävää.....
mulla 2xtyttö ja kolmas tulossa josta ei nyt vielä ole tietoa tän mukaan olis poika... hauska seurata
Yksi tyttö ja yksi poika meni oikein, mutta keskimmäiseltä pitäisi tuon kalenterin mukaan puuttua ne munat. :)
ja niin onkin. Nyt raskaana ja kalenterin mukaan poika olisi tulossa.
mun pitäs olla poika isoveljen pitäs olla tyttö ja mun poikien pitäs olla tyttöjä. itseasiassa tän uudenkin tulokkaan pitäs olla tyttö. saapi nähdä miten käy, eli kaikki väärin =)
...eri sukupuolta olevat kaksoset :-)?
koska olin vasta 17 ku rupesin odottamaan. Toinen ei natsannut, mutta kolme viimeisintä osui kohdalleen.
Taitaa silti olla enemmän sattumaa. :)
Mites muilla? Varsinkin 21 vuotiailla, joille kalenteri lupaa tyttöjä. :D
just päin vastoin, eka on tyttö, ja ton kalenterin mukaa pitäs olla poika, ja toka on poika ja kalenterin mukaan pitäs olla tyttö. nyt odotan kolmatta ja kalenteri näyttää poikaa joten varmaan tyttö tulee...?
Oikeasti minulla on viisi poikaa, kalenterin mukaan pitäisi olla neljä tyttöä ja yksi poika. Jep jep.
Eli ajankohta, jolloin lapsi on saanut alkunsa, ei automaattisesti ole se syntymäkk - 9kk.
Meillä tyttö meni oikein ja nyt kun toivon poikaa, se näköjään voisi tulla seuraavan kahden kk:n aikana..:)