Kertokaa nyt oonko mä lapsellinen
Mun ystävä, mun ystävä on sellainen ystävä, joka ostaa perässä kaikki tavarat mitä minä olen ostanut. Viimeksi verhot, no tänään hänen käydessä huomasi uudet tyynyt, kysyi heti mistä olen ostanut. Huomenna siis hänellä on samanlaiset. Nämä on pieniä juttuja, mutta tämä toistuu vaatteissa, kengissä, kaikissa!
ÄRSYTTÄÄ niin vietävästi! Pitääkö tässä tavatessa piilottaa kaikki uudet tavarat ja laittaa päälle vanhat vaatteet kun tavataan. Vai annanko asian vaan olla. Joo mieheni mielestä olen lapsellinen...
Onko teillä tälläisiä ystäviä?
Kommentit (5)
Yks mun kavereista teki samaa, mut lähinnä mua (ei sisustusta) matkiessa. Leikkasi samanlaiset hiukset, laittoi saman värin, otti tatuoinnin, hankki samanlaiset silmälasit jne. Ihan kauheaa.
Älä kerro ystävällesi mitään! Sano, ettet muista tai valehtelet, että nää on jo vanhat tai sain lahjaksi tms. Eli sano, ettet tiedä tai muista.
Uskomatonta, että aikuisistakin vielä löytyy tuollaisia tyyppejä, mutta omasta kokemuksesta tiedän, ettei se mahdotonta ole.
häiritsee elämääsi, jos ystävällä on kotona samanlaiset verhot ja tyynyt, tai samanlaiset kengät? Ei sillä ole väliä, kuka on lapsellinen, vaan sillä, mitä vahinkoa tuosta seuraa. Eikä mielestäni kovinkaan suurta.
Ole vaan imarreltu. Matkiminen on luonnollista. Kaverisi ihailee sua. Silloinhan tietää itse onnistuneensa, kun toisillekin kelpaa sama.
En ole ikinä kuullutkaan kenestäkään aikuisesta joka tekisi tuota. Viimeksi ala-asteella oli kiva kun oli just ne samat asiat kuin muillakin.