Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poistatte FB-kavereita?

Vierailija
18.07.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistanut (huomasin juuri äsken) eräs nuoruudenaikainen miespuolinen kaverini joka äskettäin yritti saada mua kännipäissään sänkyyn. Kun kieltäydyin kunniasta niin mut on näköjään poistettu hänen kavereistaan :) Hirveän surullista

Vierailija
2/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää kaveriksi/hyväksyy kutsun, jos sitten poistaa listalta. Siis mikäli ei lopeta muuten fb:lyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että ei tunnistanut mua IRL, ei edes nimeä muistanut vaikka vinkkejä annoin. Sen kanssa kuitenkin olin aikasemmin FBssa jutellut

Vierailija
4/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän muutti yrityksensä profiilin henkilökohtaiseksi profiilikseen ja perusti yritykselle omat sivut.

Vierailija
5/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankalat ihmiset.

Vierailija
6/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin yhden kun kyllästyin hänen statuspäivityksiinsä (enkä vielä osannut vain jättää niitä näkyvistä). Ensin tuli satamäärin farmvillepäivityksiä ja sitten rupesi tulemaan BB-juttuja ja silloin poistin tän henkilön.

Vierailija
7/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sitä tulee hyväksyttyä kaikki jotka vain pyytävät kavereikseen. Kuitenkin sitten tulee myöhemmin poistettua, jos heistä ei kuulu mitään.

Se tossa FBssä on hassua, että monet tuntuvat keräilevän kavereita, mutteivät ikinä kysy kuulumisia tai kommentoi tilapäivityksiä. Miksi sellaisia pitäisi omalla kaverilistalla?

Vierailija
8/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on tullut hyväksyttyä kaveriksi ihmisiä jotka ovat puoli tuttuja. Jossain vaiheessa sitten aloin käymään kaverilistaani läpi ja poistin sellaisia henkilöitä joiden kanssa ei tule koskaan edes vaihdettua kuulumisia yms. En edes ymmärrä miksi pyytää jotain kaveriksi ja sitten se tyyppi ei kirjoita koskaan mitään, kommentoi mitään jne.

Vierailija
9/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että ei tunnistanut mua IRL, ei edes nimeä muistanut vaikka vinkkejä annoin. Sen kanssa kuitenkin olin aikasemmin FBssa jutellut

mutta sen verran minäkin luulin tietävänä, että FB:ssä ollaan liikkeellä omalla nimellä. Olenko väärässä?

Vierailija
10/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti mut kaveriksi pyytää (vanha opiskelukaveri jonka kanssa en juuri tullut toimeen edes opiskeluaikana). Ilmeisesti pidentämään kaverilistaansa. Sitten kun joskus kommentoin hänen postauksiaan ei vastannut mulle ikinä mitään, vaikka olisin ollut ainoa kommentoija. Joten what's the point.

Vierailija
11/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn ne ja toivon että ne kaiken maailman puolitutut unohtavat koko jutun. Sitten poistan muutaman viikon tai kuukauden kuluttua vähin äänin.

En halua kertoa yksityiselämästäni esim. työn kautta ohuesti tuntemilleni ihmisille mitään, mutta työn takia en myöskään halua avoimesti torjua heitä.

Vierailija
12/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää kaveriksi/hyväksyy kutsun, jos sitten poistaa listalta. Siis mikäli ei lopeta muuten fb:lyä.

jos toinen ei lämpene se on poisto

Vierailija
13/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverikseni pyysin tuota vanhaa tuttua. Hän ilmeisesti kuuluu sitten niihin jotka keräilee kavereita ja hyväksyy kaikki

Vierailija
14/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäkin syystä, edellisen poikaystävän poistin, kun oli niin mustasukkanen hörhö, samalla myös salasin lähes kaikki tiedot ulkopuolisille. samaten olen poistanut jotain treffikumppaneita jotka oon hyväksyny kaveriksi eikä oo sit napannukkaan. välillä muutenkin pitää vähän siivoilla niin miks ei sielläki.

Vierailija
15/15 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelin tosi paljon kun huomasin, että yksi vanha tuttu joka itse pyysi minua kaverikseen olikin sitten poistanut minut. Laitettiin ihan privaviestejä siinä vaiheessa kun hän minua kaveriksi pyysi ja vaihdettiin kuulumisia. Sitten muutama vko myöhemmin huomasin että eipä enää ollakaan. outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi