Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi 39-vuotias ja tässä:

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan noitten miesten puolisoiden on edes jollain tasolla tietää miestensä salaisista paheista ja sairaista pakkomielteistä!

Kyse taitaa enemmänkin olla siitä, kuinka kauan vaimo on vielä valmis sulkemaan silmänsä oman elintasonsa ja sen oman lintukodon säilyttämiseksi. Tai sitten eletään kulissiliitossa täysin erillisissä elämissä.

Noh, jospa tuo viikonlopun lehtijuttu saisi nyt tällaisten pedo-miesten vaimot pikkuisen aktiivisemmiksi...

Onhan niitä kaikenlaisia tyyppejä, jotka ovat jopa kymmeniä vuosia eläneet kaksoiselämää. Jos esim. tamperelainen käy Hesassa naimassa teinejä, niin miten siitä vaimo saisi tietää?

Vierailija
2/29 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies vaimolleen selittää että esittelinpä vaimokulta tänään munaani 13-vuotiaalle. Mistä vaimo saisi tietää? Kai noilla tyypeillä on keinonsa peittää jälkensä netissä. Mulla ja miehelläni on omat läppärit enkä käy siellä katsomassa että mitä se puuhaa. Sikstoisekseen miehellä voi olla eri näkymiä vaimokestävälle ja ei-kestävälle matskulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei oo miun ukko.

Mikäs sankari tämä on?

Vierailija
4/29 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntee ko. tyypin, niin VARMASTI tunnistaa kuvasta. Ihan oikein tietty, munat pois ja linnaan tuollaiset.

Vierailija
5/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne aijaahan, mutta rikkoo räikeästi tekijänoikeuslakia ja kuvaajalla on mahdollisuus saada isot korvaukset. Kuvat on nettiseksi-jutusta joka julkaistiin Sunnuntaisuomalaisessa ja kuvan tekijänoikeudet ovat kuvaajalla.

Vierailija
6/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvan anonyyminä jollekin ulkomaiselle kuvapalvelimelle

Vierailija
7/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hevonvitun väliä niillä tekijänoikeuksilla??

eikö ole pääasia,että tuo törkykulli saadaan kiinni ja vastuuseen teoistaan? MITÄ?

Vierailija
8/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko linkkiä juttuun?

revi pelihousujaan tekijänoikeuksista..

Vierailija
9/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole pääasia,että tuo törkykulli saadaan kiinni ja vastuuseen teoistaan? MITÄ?

Ei toimittajalla ole oikeutta pidättää ketään.

Vierailija
10/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho.. capslock... niin,mutta kuinka montaa lasta se on nussinut,kosketellut,pitänyt sitä sormea pimpissä,laskenut karvoja,silitellyt niitä,nainut,puhkonut immenkalvot...??????????

Vierailija
11/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla jossakin ja ainut tapa pysäyttää hänet on se, että hänet tunnistetaan. Paljon tärkeämpää on suojella kuvan ottaneen henkilön tekijänoikeuksia ja sitä, onko hän saanut korvauksen siitä että hänen ottamansa kuva laitettiin nettiin esille!

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen tarttuu tällaisessa tapauksessa tuollaiseen muotoseikkaan? Sen ymmärtäisin, että tuo mies tai joku samanlainen puolustautuu keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten tekijänoikeuskiistalla, mutta että täysin ulkopuolinen ei pysty näkemään suurempaa kokonaisuutta vaan ryntää (tässä tapauksessa mielestäni naurettavan pienen) muotoseikkavirheen kimppuun...

Vierailija
12/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kopsattu Kaksplussan sivuilta:

Tässä Paula Sallisen teksti niin laajana, kuin se on näköislehdestä kopioitavissa:

Neidonmetsästäjät

Toimittaja tekeytyi teinitytöksi netissä. Aikuiset miehet halusivat häneltä tasan yhtä asiaa.

Jo muutaman minuutin jälkeen on selvää, että täällä minä olen haluttu saalis. Unelmakaato.

Olen kirjautunut Suomi24-verkkoyhteisön 16+-chatiin nimimerkillä miu_15. Luku nimimerkin yhteydessä tarkoittaa nettikeskusteluissa tavallisesti ikää.

Alle 16-vuotiailla ei pitäisi olla chatiin mitään asiaa, mutta käytännössä ikärajoitusta ei valvota. Täällä kuka tahansa voi ilmoittaa iäkseen, nimekseen tai sukupuolekseen mitä haluaa.

Ruutu alkaa punertua minulle yksityisesti lähetetyistä tervehdyksistä ja viesteistä.

jk.o--: Ootkos tyttö

hottiboy:P: Moi..öö..tota..annatko peppus?

Vierailija
13/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimittajalla ole oikeutta pidättää ketään.

Laki kun laki ja oli kohde mikä tahansa, lain rikkomisesta seuraa rangaistus.

Vierailija
14/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä minun ymmärtääkseni yrityskin on rangaistava, vai olenko väärässä?

Vierailija
15/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kopsattu Kaksplussan sivuilta:

Tässä Paula Sallisen teksti niin laajana, kuin se on näköislehdestä kopioitavissa:

Neidonmetsästäjät

linkki Kaksplussaan:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1788227

Vierailija
16/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toi mitään uutta ole. Joskus 20 vuotta "senssilinjojen" aikaan törmäsin ihan tuohon samaan, eli pervoja on aina ollut. Tosin ennen oli seuran etsintä vaikeampaa.

Vierailija
17/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo yli 40-vuotias.

Vierailija
18/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne aijaahan, mutta rikkoo räikeästi tekijänoikeuslakia ja kuvaajalla on mahdollisuus saada isot korvaukset. Kuvat on nettiseksi-jutusta joka julkaistiin Sunnuntaisuomalaisessa ja kuvan tekijänoikeudet ovat kuvaajalla.

Vierailija
19/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi poliisilla olla oikeudet esiintyä teininä netissä, niin jospa se pistäisi miettimään. Miksi ihmeessä se on kiellettyä?

Ja toisella miehistä oli vielä omia lapsiakin. Järkyttävää! Onneksi voin olla varma, ettei oma mies ole tuollainen pervo!

Vierailija
20/29 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kun olin 80-luvun lopulla aikaisin kehittynyt teini. Silloinkin kyllä tuli ehdotuksia vanhemmilta miehiltä, vanhemmilta kuin omat vanhemmat silloin :( Käytöksestäni kyllä varmasti paljastui että olin pahasti alaikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä