Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että on helvetin vaikeaa löytää silmälasikehykset!!

Vierailija
18.07.2010 |

Nyt on taas vaihdettava laseja, näkö on huonontunut ja silmälasit niin kulahtaneet että pakko vaihtaa.

INHOAN silmälasien vaihtoa. Mun on todella vaikeaa löytää hyvät kehykset, koska rajoittavia tekijöitä on niin paljon!

Ensinnäkin kehysten linssipaikat tulee olla suht pienet, koska minulla on niin huono näkö, että mikäli linssit ovat isot/leveät, kasvolinja kutistuu silmälasien kohdalta joka näyttää todella hassulta (oletteko huomanneet?) (tämä rajaa kehysvalikoimista yleensä noin 2/3 pois)

toisekseen nenäni on tosi kapea joten on vaikeaa löytää kehyksiä jotka eivät valu. Varsinkin nenätyynyttömät ovat miltei kokonaan poissuljetut.

Ei tunnu löytyvän millään sopivia! Olen ottanut kotiin sovitukseen jo useampia laseja, palauttanut ne koska eivät ole olleet hyviä ja nyt tuntuu että alkaa käämi palamaan optikolta ja itseltäni, kun ei vaan tunnu löytyvän sopivia.

Ne, jotka olisivat mieleeni, eivät em. seikkojen vuoksi sovi, ja ne jotka olisivat muuten sopivat edellisten seikkojen valossa, ovat sitten karsean näköiset! Haluaisin suht neutraalit lasit, jotka eivät näytä vanhoilta jo heti puolen vuoden päästä..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi