Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ex-miehellä oli ollut hirveän nuoria tyttöystäviä

Vierailija
18.07.2010 |

Ehkä siihen olis pitäny tajuta kiinnittää huomiota. Esim. 25-vuotiaana oli menny kihloihin 16-vuotiaan tytön kanssa ja seurustellut useamman vuoden ja sitten eronneet. Seuraava tyttöystävä samanikäinen ja saattoi olla joitakin muitakin, joista en tiedä. Ja mieshän siis vanheni koko ajan.

Mentiin avioon kun mies oli 32 ja mä 28, ja erottiin jo 2,5 vuoden avioliiton jälkeen. Lapsia ei onneks syntynyt, liian epävakaa liitto oli. Mut sen jälkeen mies avioitui 19-vuotiaan kanssa ja erosi hänestäkin. Sen jälkeisistä eksän tyttöystävistä en enää tiedä, mut kyllä jotenkin paha tunne tulee. Mä taisin olla yli-ikäinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait sitä kukaan ruosteisella romullakaan viittis ajella, pitäähän se autokin vaihtaa parin vuoden välein.

Vierailija
2/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjolla on freeshimpääkin tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluu pysyvämpää suhdetta.eihän ne naisetkaan kattele mitään vanhaa ukkoa,vaan vaihtaa tuoreempaan kun ukko alkaa liikaa ikääntyä.niinhän tässä oli käynyt..

Vierailija
4/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisten, mielellään alle 25-vuotiaiden naisten kanssa.

Kuulemma sitä vanhemmilla alkaa olla ärsyttäviä tapoja, painolastia ja ovat "elämäänsä kyllästyneitä".

Huvittavinta tässä on, että ex itse ei taida huomata olevansa juuri sellainen, ja pahimmasta päästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme