Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: miltä näytit 13-vuotiaana?

Vierailija
18.07.2010 |

Mä näytin alle 13-vuotiaalta. Laiha ja pieni tytönräpäskä, jolla sotkuinen tukka. Vaatetus lähinnä futishenkistä, kesäisin pelipaita ja housut. Vähän parempi vaatetus tarkotti farkkuja ja puhdasta t-paitaa. Rinnat niin pienet että ei takuulla olis voinu sekottaa täysikäiseen, samoin kauheat rimpalekintut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuoden päästä jo huima muutos, aloin meikkaamaan ja laittamana tukkaa, ja muistan, kun eräs n. 25-vuotias mies kuolasi mua laivalla kulkien perässäni ja sanoen esim. että "mä en tajua miten sun ikäinen voi olla jo noin hyvin muodostunut!" jne ja höpötti että haluaisi purkaa kihlauksensa ja ottaa mut matkaansa jne. Niin ja koitti suudella yms.

Silloin vaan nauratti mutta nyt yököttää.. mä olin hei 14-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin luokan pisin tyttö. Kävelin lysyssä ja yritin olla huomaamaton. Rintani olivat jo suurehkot, kuukautisen olivat alkaneet. Poikkesin muista ikäisistäni tytöistä kehityksen vuoksi.

Vierailija
4/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu vielä kovinkaan muotitietoinen enkä meikannut.

Vierailija
5/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 170cm pitkä ja varmaan jotain 65kg eli ihan naisen mitoissa, jonkinlaiset rinnatkin löytyi. Hiukset pitkät ja vaaleat. Eli laitetuna musta olisi varmasti saanut täysi-ikäisennäköisen. 14v onnistuin joskus ostamaan olutta ja siideriä ja

15-vuotiaana kävin jo ongelmitta alkossa ostoksilla.

Vierailija
6/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut vielä meikata, vaikka punatukkaisena mulla on aika lailla tasan ihonväriset kulmakarvat ja silmäripset. Pukeuduin tasan siihen mitä annettiin, en oikeastaan vaikuttanut ollenkaan siihen millaisia vaatteita minulla oli.

Lisäksi kuljin hölmösti kumarassa, koska minulla oli jo aika isot rinnat mutta minusta olisi ollut hirveän noloa pyytää äitiä ostamaan rintaliivejä, ja yritin asennolla peittää tilanteen.

Niitä aikoja EI ole ikävä. En ole varmaan koskaan ollut niin onneton.

Vierailija
7/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 170 cm ja painoa 45 eli olin todella laiha, söin silti kuin hevonen. Tissit oli b-kuppia, olivat olleet jo jonkin aikaa, menkkojen jälkeen ei keho paljoa muuttunut ja ne alkoivat 10-vuotiaana. En meikkaillut pahemmin, näytyin järkevältä, hieman ikäistäni vanhemmalta. Kuitenkin "vasta" 14veenä sain tupakkaa haettua itse.

Vierailija
8/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea pitkähkö tukka ponnarilla/leteillä, sporttiset vaatteet. Ei millään ois voinu luulla täysi-ikäiseksi :) 16-vuotiaana kävin muutaman kerran baarissa, mutta luulen että pääsin vain portsarin välinpitämättömyyden takia, koska näytin ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
9/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nuoremmalta tietenkin. Paino ja pituus olivat melkein samat ja hiukset saman väriset. Olin jo täysin nainen tuossa iässä, näytin n. 17-vuotiaalta.

Vierailija
10/10 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo silloin muodokas takapuoli jota korostin usein tiukoilla farkuilla. Yritin kovasti olla seksikäs vaikka en uskaltanut edes pojille puhua. Ja "seksikkyydestä" huolimatta vaatteet oli tyyliin liian isoja poolopaitoja ja kesälläkin peittävä vaatetus kun en kehdannut ihoa näyttää. Hiustyyli vaihtui usein, samoin väri