Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet väittävät, etteivät "duunaisi" alaikäisiä, mutta...

Vierailija
18.07.2010 |

tajuaakohan nämä miehet, että nykyään esim. 13-vuotias harvoin näyttää siltä, miltä 13-vuotiaat silloin kun itse oli nuori...

Itse olin ihan häkeltynyt kun kuulin uuden naapurintytön olevan nimenomaan 13-vuotias, olin luullut täysi-ikäiseksi, ehkä parikymppiseksi.

Hoikka se oli, mutta oli kuitenkin kunnon tissit (tai topatut rintsikat ja "fileet") ja tukka aina laitettuna ja meikattuna ja pukeutunut niinkuin parikymppiset pukeutuu.

Lisäksi olen nähnyt tämän neitokaisen baarissa (siis ja tämä tapahtui ennenkuin tiesin ikäänsä, muutan olisin tietysti käräyttänyt)! :O

Niin että kuinkakohan moni mies mahtaa vaikkapa baarista seksiseuraa etsiessään kysyä parikymppisen näköiseltä misukalta papereita ennen aktia.. ei varmaan kukaan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "pesää" on tarjolla niin duunaavat kyllä, iästä viis.

Vierailija
2/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tälläisessa tapauksessa oletus ole että se tyttö on täysi-ikäinen jos baarissa on? Eihän samaan joukkoon voi yhdistää niitä jotka tietoisesti etsii jotain 13-vuotiaita.

Niin että kuinkakohan moni mies mahtaa vaikkapa baarista seksiseuraa etsiessään kysyä parikymppisen näköiseltä misukalta papereita ennen aktia.. ei varmaan kukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään juttujen perusteella.

t: yläasteikäisen isosisko

Vierailija
4/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä tilannekomiikan kukkanen, jos äijä kesken esileikin kysyisi: "onko sulla näyttää papereita."

Vierailija
5/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunaako silloin alaikäistä, jossei sitä tiedä?

Vähän sama kuin että kuuluuko metsässä kaatuvasta puusta ääntä, jossei sitä ole kukaan kuulemassa?

Tero

Vierailija
6/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin että kuuluuko metsässä kaatuvasta puusta ääntä, jossei sitä ole kukaan kuulemassa?

Tero

Mitä luulet, menisikö läpi kun joku tekisi ilmoituksen että mies on ollut 13-vuotiaan kanssa sukupuoliyhteydessä, ja sanoisi vaan että "no en mä tienny sen ikää, LUULIN että se ois täysikäinen"

tähän varmaan poliisisetä vastaisi, että "aijaa, no juu, ei sitten mitään, sattuuhan sitä"

Vierailija
7/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Mitä luulet, menisikö läpi kun joku tekisi ilmoituksen että mies on ollut 13-vuotiaan kanssa sukupuoliyhteydessä, ja sanoisi vaan että "no en mä tienny sen ikää, LUULIN että se ois täysikäinen"

tähän varmaan poliisisetä vastaisi, että "aijaa, no juu, ei sitten mitään, sattuuhan sitä"

mutta sitähän tää alkuperäinen viestin kirjoittaja yrittää vihjailla.

Mitä jos tällainen ap:n kuvailema tyyppi ottaisi ja baarissa valehtelisi ikänsä? Jonka siis itse asiassa on jo tehnyt, kun sinne baariin on alaikäisenä itsensä tunkenut.

Tero

Vierailija
8/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

mutta sitähän tää alkuperäinen viestin kirjoittaja yrittää vihjailla.

Mitä jos tällainen ap:n kuvailema tyyppi ottaisi ja baarissa valehtelisi ikänsä? Jonka siis itse asiassa on jo tehnyt, kun sinne baariin on alaikäisenä itsensä tunkenut.

Tero

Jos duunaa 13-vuotiasta, duunaa 13-vuotiasta, vaikka kuinka LUULISI vanhemmaksi.

Ehkä se omaa omatuntoa helpottaisi, kun tietäisi ettei tahallaan duunannut.. mutta tehty se olisi siis kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä kerro, ettei nähny kropasta, että oisivat olleet alle kuustoista.........

Vierailija
10/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 13-vuotias menee täysikäisestä. Uskon kyllä, että näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta että täysikäiseltä. Eiköhän se ole aika tavallista, että tytöt pääsee ravintolaan helpommin alaikäisenä kuin pojat, joten tuskin sitä portsariakaan on nyt niin pahasti huijattu..

Vierailija
11/11 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha kyllä täytyy myöntää, että meidän neitiä on usein luultu täysi-ikäiseksi. Ensimmäisen kerran jo silloin, kun hän oli vasta 12-vuotias!

Olin siihen asti täysillä tuominnut ne, jotka väittivät luulleensa joitakin tyttöjä täysi-ikäisiksi, mutta todellisuus kolahti niin pahasti, että ymmärrän nyt etteivät kaikki todellakaan näe eroa! Tietenkin tyttöjä on joka lähtöön, mutta jotkut todellakin näyttävät ja tuntuvat 'vanhoilta'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi