G: Onko sinulla oma huone? / Haluaisitko oman huoneen?
Mulla ei ole, mutta kaipaisin sellaista. Olen perheen äiti ja haluaisin oman huoneen, missä oma pöytä mun tavaroille/papereille jne. Omassa huoneessa voisin joskus ehkä olla hetken ihan rauhassa? :D
Olenko outo näine ajatuksineni?
Kommentit (23)
Nukunkin siellä. Me miehen kanssa molemmat kuorsataan sen verran, että toista häiritsee. Siksi nukutaan erillään, ja hyvin nukutaankin.
en ole osannut kaivata sellaista, mutta olisihan se mukavaa.. jos sen saisi vielä lapsilta tarvittaessa lukkoonkin, et sinne ei mennä sekoittamaan :D
nukun, mutta muuta en omalla huoneella tekisikään.
Miehellä on myös omat huoneensa, mutta jokaisella lapsella vain oma makuuhuone.
Kirjastohuonetta kaipaisin. Siellä olisi vain kirjoja, kaksi korkeaselkäistä nojatuolia ja lukulamppu.
Nyt meidän "kirjasto" on työhuoneessa, joka toimii myös pelihuoneena.
mutta haluaisin oman työhuoneen tai edes oman tuolin, jossa istuminen tarkoittaisi, ettei minua saa häiritä. Lapsia neljä, iältään 5kk-8v.
Remontoin ja kunnostin vanhimman pojan huoneen itselleni askarteluhuoneeksi, teen paljon käsitöitä ja muita näperryksiä. Huoneelle tuli kuitenkin käyttöä, kun miehen poika muutti opiskelun takia meille.
Niin että vielä joutuu jokusen vuoden odottamaan... Miehelle laitetaan myös oma huone, kun seuraava vapautuu.
Heillä on nyt yhteinen huone, mutta veikkaan että kohta haluavat omat huoneet, eikä mulla ole varaa tätä isompaa asuntoa hommata.
kauppakuitteja voi säilöä muuallakin kui pöydällä.
Sisustusohjelmia katsellessani olen välillä ihmetellyt miksi talossa on omat huoneet lapsille ja miehelle. Nyt on muutamassakin ohjelmassa sisustettu miehelle joku peliluola tmv.
Perheen äidille riittääkin sitten keittiö ja olkkari >:(
Nyt nukun esikoisen kanssa samassa huoneessa ja keittiö on työtilaani (ruokailuhuone erikseen). Joudun vielä odottamaan omaa huonetta parisen vuotta. Sitten laitan itselleni oikein ihanan huoneen leveine sänkyineen, nyt vaan 90 cm. Äänekkäällä 1-vuotiaalla oma huone ja kuorsaavalla miehellä omansa. Minä ja esikoinen joudumme siis sopeutumaan:-(
Kolmella lapsella on jokaisella yksi oma huone ja lisäksi yksi yhteinen tietokoneita, pelejä ja isompia leikkejä varten.
Ihan kiva. Tosin voisin ottaa toisenkin oman huoneen. Nyt ompelujutut ovat kodinhoitohuoneessa ja siellä on väliin ahdasta kun koko muu perhe tunkee sinne myös kaikki tavaransa, pyykkinsä ym. eikä ompelupöytä pysy järjestyksessä.
..koska ei ollut varaa ostaa yli 4h+k -asuntoa PK-seudulta suht keskeiseltä paikalta. Olen vähän katsellut talossa olevaa erillistä työskentelytilaa sillä silmällä. Se kuuluu eräälle talon asukkaalle, mutta ehkä vuokraisi sitä sopuhintaan...
Käyttäisin huonetta työhuoneena.
muuten on minun huone.
Mutta en täällä kyllä erityisen rauhassa saa olla.
tarvittaessa oven saa kiinni ja näin oman rauhan.
oma työhuone. Tai kyllä mieskin sitä käyttää, mutta varsinaisesti on mun huone. Olen onnekas, tiedän :)
Asuin yksin 13 vuotta kotoa lähdön jälkeen ennen avioitumista, se taisi riittää omaa huonetta. Kunhan on oma yösija tarkoittaen paikka missä nukkua. Mulle huone jossa nukun mieheni ja vauvani kanssa on oma ja voi n olla siellä joskus rauhassa. Isommat lapset on talossa myös. Et outo. Tuo kertonee jostain tarpeesta omaan tilaan.
ja toisen olen vallannut. Täällä saan istua ja puuhastella rauhassa. Ovi on kyllä auki niin saa tänne muutkin tulla.
haluisin, mutta mistä sellaisen saisin :(