Käytän hiuksiini vain Goldwell Trendline Freeze Puddingia ja partavedeksi kelpaa vain
Ralph Laurenin Polo Explorer. Ja vaimo on taas jälleen kerran täysin hullaantunut minuun ;) Ihastelee lihaksikkaita ja ruskettuneita käsivarsiani kun kuljen hänen edellään hihattomassa paidassa ;)Mitä olet mieltä minusta?
Kelpuuttaisistko mieheksesi?
M35
Kommentit (19)
joku hikinen ukkeli, kainalot tuoksahtaa hielle, jalat sukkamehulle(mikä on muuten maailman paskamaisimman hajuinen käry!)ja kikkeli helteiden yli pesemättä. Siinä tuoksuja kerrakseen. ;)
estottomasti kehuu itseään, mainitsee nuo 200 seksikumppania, on kyllä aikamoista paskaa, vaikka totta olisikin nuo jutut ja olemus tuollainen. Ei maistuisi kyllä minulle.
Mutta onhan moisille kysyntää. Paskallakin on syöjänsä kuten Bono tietää.
M35 on impotentti
Lopeta valheiden levittäminen.
M35
vähän kuin kampaamotuotteiden pirkka-tuote.
mielessä ajattelisin sua miehenä niin et olis just mun makuuni. Mulle on ihan sama mitä tököttiä hiuksiinsa laittaa ja partavesimerkilläkään ei ole väliä kunhan tuoksu on hyvä (Miehelläni se on Polo sport. Yli kaiken inhoan hihattomia paitoja, ne saavat mulla inhon väreet kulkemaan... eli siinä meni sun tsäänssit! Ja pidän vaaleaveriköistä, joten se siitä. Voit pullistella lihaksias ihan rauhassa.
Haluaisitko tämän sisääsi:
http://www.omakuva.org/galleria/displayimage.php?album=topn&cat=-18&pos…
M35
mutta pidän kyllä tätä aloitusta suht hyvänä esimerkkinä siitä miten seksimarkkinoilla kysyntä ja tarjonta todellakaan eivät kohtaa.
Että sikäli väärin meni.
M35
Ensinnäkin miehen pitää olla mies,ei missy. Toisekseen haluan että mies tuoksuu miehelle,ei tommoselle helvetin arsenaalille jotain yök,hyi,puistatus...En viitti jatkaa enempää ettei sulle tuu tippa linssiin.
M35
Jotain kolinaako pitäisi leukaansa sivellä? Kyllä olen mies. Merkkitietoinen sellainen. Tosimies vieläpä.
Et sä ole mies. Sen huomaa kirjoitustyylistä ja noista tuotemerkeistä.
M35
Jotain kolinaako pitäisi leukaansa sivellä? Kyllä olen mies. Merkkitietoinen sellainen. Tosimies vieläpä.
Et sä ole mies. Sen huomaa kirjoitustyylistä ja noista tuotemerkeistä.
M35
tieto, että tässä joku nainen feikkaa. Lopeta jo, olet tylsä.
Ralph Laurenin Polo Explorer. Ja vaimo on taas jälleen kerran täysin hullaantunut minuun ;) Ihastelee lihaksikkaita ja ruskettuneita käsivarsiani kun kuljen hänen edellään hihattomassa paidassa ;)Mitä olet mieltä minusta? Kelpuuttaisistko mieheksesi? M35
Lihaksikas metroseksuaali, nam! Haluan sinut välittömästi salarakkaakseni!Oletko vielä hyvä sängyssä?
Sänkykamaritaitojani on ylistetty monen naisen toimesta.
M35
Enkä pidä miehistä, jotka käyttävät geelejä/muotovaahtoja tai muita hiusmuokkausjuttuja.
Lihaksikkaat käsivarret ovat ok kyllä, niitä on kiva katsella. Mutta jos on noin tyhjä pää, niin ei niistä paljoa ole apua.
Käytätkö Ed Hardyn t-paitoja?
Enkä pidä miehistä, jotka käyttävät geelejä/muotovaahtoja tai muita hiusmuokkausjuttuja. Lihaksikkaat käsivarret ovat ok kyllä, niitä on kiva katsella. Mutta jos on noin tyhjä pää, niin ei niistä paljoa ole apua. Käytätkö Ed Hardyn t-paitoja?
Ja laitan sitä aina nukkumaan mennessä EDT:nä rintaani. Käytän Gantin, Tommy Hilfigerin ja Giorgio Armanin paitoja. Olen älykäs ja akateeminen ja komeaksi kehuttu. Tummat hiukset ja ruskeat nappisilmät ja jykevä leuka.
M35
mutta pidän kyllä tätä aloitusta suht hyvänä esimerkkinä siitä miten seksimarkkinoilla kysyntä ja tarjonta todellakaan eivät kohtaa.
Ensinnäkin miehen pitää olla mies,ei missy.
Toisekseen haluan että mies tuoksuu miehelle,ei tommoselle helvetin arsenaalille jotain yök,hyi,puistatus...En viitti jatkaa enempää ettei sulle tuu tippa linssiin.