Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYYH, Flash Forwardiin ei tehdä enempää kausia!

Vierailija
16.07.2010 |

Onpa mälsää. Jätetään sata kysymystä auki ja sitten ilmoitetaan, ettei uusia tuotantokausia tule.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa paria jaksoa pitemmälle. Rupesko sen pääparin nainen stylaamaan sen britin kanssa? Kuoliko ne jotka ei nähneet mitään?

Vierailija
2/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikenlaisiin ydinfysiikan juttuihin, joista maallikko ei tajua mitään. Se ei selvinnyt, kuka aiheutti tajuttomuuden ja miksi. Ihmiskunnalla haluttiin ehkä tehdä jonkinlainen koe ja saada ihmiskunta oman vallan alle...?

Olivia ja Lloyd eivät varsinaisesti alkaneet seurustella, mutta tunnustivat ihastuneensa toisiinsa. Näkyjä näkemättömistä jotkut kuolivat, mutta Demitri jäi henkiin. Kävi ilmi, että tulevaisuus saattaa jonkin verran muuttua, mutta pääosin kaikkien näyt toteutuivat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä olen samaa mieltä että kaikissa tollaisissa sarjoissa pitäisi tehdä kunnon päätösjakso jos kerran päätetään lopettaa. Jossa kaikki jutut ratkaisivat. Vaikka sitten myöhemmin, jos sarjan kohtalo ratkaistaan vasta kun eka kausi on purkissa.

Vierailija
4/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen saa itse päättää, esim. kuoliko Mark.

Typerä loppu joka tapauksessa.

Vierailija
5/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös niitä tehty jenkeissä 2-3 kautta?Eihän se nyt voi tuohon loppua....eihän nelosellakaan mitään sanottu että päätösjakso tulee?

Vierailija
6/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi tuotantokausi, mutta eipä tehty. :/

Vierailija
7/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaha oli menestys,ainakin meidäntuttavapiirissä ;) Mieskin seurasi sitä kanssani mikä on harvinaista että hän katsoo nelosen ohjelmaa niin intensiivisesti. todella typerää! me odotimme jatkoa?!?!?

Vierailija
8/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin sarjaa alusta saakka, todella hyvä sarja. Typerää, jos ei lisää tuotantokausia tehdä ja hyvä sarja lopetetaan noin vain...

Vierailija
9/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin sarjaa alusta saakka, todella hyvä sarja. Typerää, jos ei lisää tuotantokausia tehdä ja hyvä sarja lopetetaan noin vain...

Vierailija
10/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tuosta ollut Nelosenkin sivuilla.

Vierailija
11/12 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muka jo kaikki täällä?

Vierailija