Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HoivaNet???

Vierailija
16.07.2010 |

Onko kenelläkään kokemuksia lastenhoitajan palkkaamisesta HoivaNetin kautta? Niillä on hyvät nettisivut mutta kaipaisin kokemuksia asiakkaiden taholta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta ei löytynyt sopivaa hoitajaa alle 1v pojallemme, mutta soitin asiakaspalveluun ja he löysivätkin melkein naapurista aivan mahtavan "tädin". On ollut meillä usein ja olemme todella tyytyväisiä. Hyvinkin hintansa arvoinen, ja eihän tuosta kotitalousvähennyksen jää kuin 10e/h.

Vierailija
2/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivanetin hoitajat eivät eroa edukseen MLL:n hoitajista (ainakaan meidän kokemuksen perusteella), siis palvelu ei ollut niin erityisen laadukasta, että siitä maksaisi niin paljon enemmän (hoivanetin minimitaksa on 75 euroa kolmesta tunnista). Plussana on mahdollisuus tilata hoitajia netistä. Maksettavaksi kuitenkin jää tuplasti enemmän kuin MLL:llä. Päädyimme siihen, että palvelu ei ole hintansa arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vrmasti jollekkin niin asiakkaana kuin työntenijänä. Sähläystä, joten olkaa tarkkoina itse.

Vierailija
4/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut lastenhoitoapua hoivanetin kautta ja hyvin pettynyt hoitajiin sekä palveluun. Hoitajat olleet nuoria ja kokemattomia sekä uupuneita. Palvelu ollut huonoa sekä asiakkaita haukuttu selän takana. En suosittele.

Vierailija
5/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyneet vanhemmat kirjoitti:

Olen hankkinut lastenhoitoapua hoivanetin kautta ja hyvin pettynyt hoitajiin sekä palveluun. Hoitajat olleet nuoria ja kokemattomia sekä uupuneita. Palvelu ollut huonoa sekä asiakkaita haukuttu selän takana. En suosittele.

Huonolla palkalla pitäisi saada parasta mahdollista hoitoa...

Vierailija
6/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus, hoitaja vaikytti luonteeltaan varmalta, oli oma-aloitteinen ja positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi