Lopetan palstailun
Kaiken muun sitä kestää, mutta noi välimainokset on sellaista että kiitos ja näkemiin!
Itsekin olen mainostoimistossa töissä ja ymmärrän paineen saada näyttöjä ja klikkauksia. Popupit on kyllin ärsyttäviä, mutta ne sietää, koska ne voi sulkea, välibannerit ei vaan tähän palstarakanteeseen sovi, toisin kuin vaikka iltapäivälehteen.
Mut tää palstahan on Sanoman kultakaivos - kohdennettua, kallista mainontaa hyvällä kävijäprofiililla - kaikkihan täällä tienaa kamalasti ja tekee kaikki ostopäätökset, asuu isossa omakotitalossa meren/järven rannalla isossa kaupungissa. Onneksi osaan oman kokemuksen vuoksi suhtautua aika kriittisesti noihin lukuihin.
Kommentit (10)
Niinkuin kaikissa muissakin asioissa.
En todella ole töissä mainostoimistossa mutta vihaan niitä yhtä paljon kuin ap, siis mainoksia tossa välissä..
Jos todella olet mainostoimistossa töissä, tuntuu erittäin kummalta, että et jo tiedä adblockista.
Nyt täytynee...Mut onneksi voi myös pysyä poissa...
Seuraan myös vähän ammatimielessä mainontaa, mutta tää käy yli sietokyvyn, kun tän pitäisi kuitenkin olla viihdettä, ei työtä :)
teille ketjun "Näin pääset mainoksista eroon"
siellä on ohjeet
ja tuo keskellä kuvaruutua liikkuva mainos nosti karvat pystyyn heti. Laitoin myös samantien palautetta menemään. En haluaisi mainoskieltoa, kun tykkään katella mainoksia ja osallistua kilpailuihin (outo?).
Me saadaan kuitenkin tämäkin palvelu täysin ilmaiseksi. Pieni kiusa noi mainokset on sen rinnalla että koko palsta lopetetaan kannattamattomana tms. Ei kai tämä palsta mikään järjetön imagoetukaan ole vauva-lehdelle ;).
että on tilanteita ja paikkoja, joissa mainos saa aikaan sellaisen reaktion, että HYI S**TANA, EN IKINÄ OSTA TUOTA". Tuputtaminen ei ainakaan tähän mammaan todellakaan auta! Ihan sama jos joku vitun lehtimyyjä soittaa mulle - tulee sellainen olo, että en takuulla ikinä osta edes irtonumeroa kun eivät ymmärrä, että jos mä haluan sen lehden, niin otan ihan itse selvää miten sen saa tilattua.
Kaiken muun sitä kestää, mutta noi välimainokset on sellaista että kiitos ja näkemiin!
Itsekin olen mainostoimistossa töissä ja ymmärrän paineen saada näyttöjä ja klikkauksia. Popupit on kyllin ärsyttäviä, mutta ne sietää, koska ne voi sulkea, välibannerit ei vaan tähän palstarakanteeseen sovi, toisin kuin vaikka iltapäivälehteen.
Mut tää palstahan on Sanoman kultakaivos - kohdennettua, kallista mainontaa hyvällä kävijäprofiililla - kaikkihan täällä tienaa kamalasti ja tekee kaikki ostopäätökset, asuu isossa omakotitalossa meren/järven rannalla isossa kaupungissa. Onneksi osaan oman kokemuksen vuoksi suhtautua aika kriittisesti noihin lukuihin.
helvetin popupit? Moisia ole nähty vuosikausiin...lol!
Ja mainostajat hei... haistakaa vittu! Edelleen!
joka toi monille, minullekin, helpotuksen:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1200863/nain_paaset_…
Jos todella olet mainostoimistossa töissä, tuntuu erittäin kummalta, että et jo tiedä adblockista.