Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan lapsi ei ole hänen,veriryhmäjuttua..

Vierailija
15.07.2010 |

Minulla on veriryhmä A ja lapsella B,miehellä taas oman kertomansa mukaan O.Nyt on aivan pultissa koska lapsi ei voi olla mitenkään hänen! Mies ei omaa veriryhmäänsä varmuudella edes muista mutta kuulemma se on se O joten lapsi ei voi mitenkään olla hänen lapsensa.HUOH,kyllä osaa mies taas omilla kuvitelmillaan pilata kaikkien muidenkin elämän!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli mieheltä varmasti ensin veriyhmä selville vaikka terkkarissa, ja vasta sit mietitte vaihtoehtoja. Sillähän se ratkeaa. Ikävä tilanne - mut onneks epävarmuuden ei tarvitse kestää kauaa. Testeihin vaan.

Vierailija
42/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli neuvolassa, joku harjoittelija aikanaan ja oli jo hyvää vauhtia kirjoittamassa mun äitiyskorttiin väärää veriryhmää, kun oli eri ihmisen tiedot koneella auki. Itsekään en silloin omaa veriryhmääni tiennyt. Korjaili sitä sitten korjauslakalla ja piirusteli oikeaa merkintää päälle.. =S

Piti kyllä vielä varmistaa seuraavalla kerralla omalta neuvolantädiltä, että onhan se nyt varmasti oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä ole syrjähyppinyt, niin testeihin mars!! ei se lapsi ole välttämättä sinunkaan, vaan vaihtunut sairaalassa. Kamala ajatus, mutta ihan mahdollinen. Minun ystävällenikin kävi niin, että toivat väärän lapsen syliin. vietiin synnytyksestä hoitoon ja tuotiin myöhemmin toinen vauva. Vaihtuminen onneksi huomattiin kuitenkin ennen kotiuttamista.

Vierailija
44/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin vasta synnyttäneenä jotenkin hysteerinen sen suhteen, että lasta ei saa päästää silmistä. Passitin miehen sinne punnitus ja puhdistustouhuihin mukaan, ja sitten, kun jouduin vauvan lastenosastolle jättämään, niin tuijotin pitkään ja hartaasti, että varmasti tunnistan aamulla omani, eikä pääse vauva vaihtumaan.. =)

Vierailija
45/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei olisi mitään epälystä kuka hänen isänsä on! Eikö Ap lapsessasi ole isänsä näköä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän