Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan lapsi ei ole hänen,veriryhmäjuttua..

Vierailija
15.07.2010 |

Minulla on veriryhmä A ja lapsella B,miehellä taas oman kertomansa mukaan O.Nyt on aivan pultissa koska lapsi ei voi olla mitenkään hänen! Mies ei omaa veriryhmäänsä varmuudella edes muista mutta kuulemma se on se O joten lapsi ei voi mitenkään olla hänen lapsensa.HUOH,kyllä osaa mies taas omilla kuvitelmillaan pilata kaikkien muidenkin elämän!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska A-veriryhmän omaava voi olla AA tai AO ja B voipi olla BB tai BO, Lapsi voi olla siis AO, AB, BO tai OO

mulle tämä on ollut niin selvää jo yläasteelta lähtien, en ymmärrä miten joillekin ei mene jakeluun :)

A ja O eivät voi saada B-lasta.

Vierailija
22/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n veripalvelun sivuilta löytyy selkeä kaaviokuva, josta ilmenee juuri tuo asia. Eli JOS miehesi on todella O ja sinä A, niin silloin lapsen isä on joku toinen, joka on joko AB tai B veriryhmältään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä tytöllä O- ja varmalla on miehen tyttö.

AP:llähän on tilanne että A- ja O-vanhemmista olisi tullut B-lapsi. Ei niin että A- ja B-vanhemmista olisi tullut O-lapsi.

Vierailija
24/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on kolme:

1) Jonkun teistä veriryhmä on väärin

2) Olet tehnyt lapsen toisen miehen kanssa

3) Lapsi on vaihtunut sairaalassa

Vierailija
25/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on AO+ ja BO+ niin lapsi voi olla O. Kun se + on rh-tekijä, ei veriryhmätekijä.

Vaihtoehtoja on kolme:

1) Jonkun teistä veriryhmä on väärin

2) Olet tehnyt lapsen toisen miehen kanssa

3) Lapsi on vaihtunut sairaalassa

Vierailija
26/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoilen täällä yksin väsyneenä...

Siis tuo teidän tilanne on ihan mahdollinen eikä siinä ole mitään kummaa, A ja O vanhemmilla sen sijaan ei voi olla B lasta.

t. 21

Vierailija
27/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

O käy A ja B kanssa, siis lapsi on hänen. Hullu ukko, joka epäilee jos ei ole aihetta.

Vierailija
28/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainoastaan ne veriryhmät eli että esim. O-veriryhmäläisellä on ii, A taas Aa tai AA jne.

Aika hurjasti yksinkertaistettu, eikä tosiaan pidä paikkaansa tuo sinun "kaavasi"!

Tässä oikeaa tietoa veriryhmien periytymisestä!

<a href="http://www.veripalvelu.fi/www/1277" alt="http://www.veripalvelu.fi/www/1277">http://www.veripalvelu.fi/www/1277</a&gt;

Vierailija
29/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on,siis minulla B + ja miehellä A+ ja

yhdellä tytöllä O- ja varmalla on miehen tyttö. "

Yläasteella tehtiin joskus kokeita, jossa tätä testattiin ja kotiin mennessäni olin varma, etteivät vanhempani olleet minun, koska OPETTAJAN mukaan tämä ei ole mahdollista... heh.

Ja tosiaan vanhempani ovat biologisia vanhempiani. Tämä ei tosin ihan vastaa ketjun aloittajan kysymykseen, mutta kerroinpa kuitenkin :)

Vierailija
30/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin ottamaan oma ryhmänsä selville.

Vierailija
31/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on,siis minulla B + ja miehellä A+ ja

yhdellä tytöllä O- ja varmalla on miehen tyttö. "

Yläasteella tehtiin joskus kokeita, jossa tätä testattiin ja kotiin mennessäni olin varma, etteivät vanhempani olleet minun, koska OPETTAJAN mukaan tämä ei ole mahdollista... heh.

Ja tosiaan vanhempani ovat biologisia vanhempiani. Tämä ei tosin ihan vastaa ketjun aloittajan kysymykseen, mutta kerroinpa kuitenkin :)

voit olla 100- prosenttisen varma esim. siitä, että äitisi ei ole joskus pettänyt isääsi? Tuskinpa se semmoista sulle kertoisi.

Vierailija
32/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja 0 saa B-lapsen?

Vierailija
33/45 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on,siis minulla B + ja miehellä A+ ja yhdellä tytöllä O- ja varmalla on miehen tyttö. " Yläasteella tehtiin joskus kokeita, jossa tätä testattiin ja kotiin mennessäni olin varma, etteivät vanhempani olleet minun, koska OPETTAJAN mukaan tämä ei ole mahdollista... heh. Ja tosiaan vanhempani ovat biologisia vanhempiani. Tämä ei tosin ihan vastaa ketjun aloittajan kysymykseen, mutta kerroinpa kuitenkin :)

voit olla 100- prosenttisen varma esim. siitä, että äitisi ei ole joskus pettänyt isääsi? Tuskinpa se semmoista sulle kertoisi.

Vierailija
34/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinä olet väärässä sinun veriryhmästä

mutta pitäisin tätä aika epätodennäköisenä, kun veriryhmähän testataan kaikilta esikoisen odottajilta äitiysneuvolassa, ap voi tarkistaa helposti oman veriryhmänsä vaikkapa äitiysneuvolakortistaan.

Vierailija
35/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla yllätys.

"Meillä on,siis minulla B + ja miehellä A+ ja yhdellä tytöllä O- ja varmalla on miehen tyttö. " Yläasteella tehtiin joskus kokeita, jossa tätä testattiin ja kotiin mennessäni olin varma, etteivät vanhempani olleet minun, koska OPETTAJAN mukaan tämä ei ole mahdollista... heh. Ja tosiaan vanhempani ovat biologisia vanhempiani. Tämä ei tosin ihan vastaa ketjun aloittajan kysymykseen, mutta kerroinpa kuitenkin :)

Vierailija
36/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeissä (joku pikatesti kauan sitten) mulle sanottiin, että O henkilöillä tulos ei ole 100% luotettava, vain oikea verikoe ratkaisee. Eli tämä testi ei tunnista O henkilöä riittävän selkeästi ja minulle jopa sanottiin varavaihtoehto. En muista, mikä se oli.

No olin kyllä sitten oikeassa verikokeessa O myöhemmin.

Vierailija
37/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla yllätys.

Voi jösses :) Aika monen pitäisi sitten teetättää dna-testit :) Onpas täällä yksinkertaista porukkaa...

Vierailija
38/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isyystesti synnytyksen yhteydessä olisi hyvä, ja isän oikeusturvan mukainen.

Vai pitäisi dna testit tehdä...

Saattaa tulla yllätys.

Voi jösses :) Aika monen pitäisi sitten teetättää dna-testit :) Onpas täällä yksinkertaista porukkaa...

Vierailija
39/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaanko täällä nyt samasta asiasta eli A ja 0 saa B-lapsen?

koska jotkut seko av-mammat jauhavat nyt O-lapsistaa,

Vierailija
40/45 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehotettiin testiin) on myös B, ja oli koulussa saanut tulokseksi, että ei voi olla vanhempiensa lapsi. Oletettavasti siis täysin sama tilanne kuin APlla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme