G: mitä savukkeita poltat? montako päivässä? miksi?
Kommentit (14)
En polta päivittäin.
Lähinnä terassilla, viinin kanssa tai jos oikein hermostuttaa.
Maistuu hyvältä ja rentouttaa.
menee päivästä riippuen vajaasta askista puoleentoista askiin.
Poltan, koska olen iteskuriton ja heikko lopettamaan.
Mutta joskus kuten nyt tässä terassilla vedän punaista PALL MALlia. Vaihtelua elämään. Poltan n. 6-15 röökiä päivässä mielentilasta, ajasta yms. Riippuen.
15-25 päivässä. Ilman näitä parin kolmen minuutin taukoja mulla ei olis ollenkaan "omaa aikaa", tähän vedoten mulla ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa. Ainakaan niin kauan kun tuolla lapsella on uhmaikä ;)
Tahtoisin eroon riippuvuudesta, mutta en keksi mitään keinoa. Inohan polttamistani ja pelkään sairauksia, erityisesti syöpää ja keuhkoahtaumaa.
15-30 koska en pysty enää lopettamaan.
Bonusta tai Smarttia. Päivässä menee keskimäärin ehkä 7, joinakin päivinä poltan kaksi tupakkia ja toisina 15... Poltan koska olen koukussa. Raskaus- ja imetysajan olin kokonaan polttamatta.
5-15 päivässä koska se on parhaan makuista.
sätkiä,ruskea bonus, koska olen lapsesta asti niitä polttanut:( jos ostan askitupakkaa niin punainen lm,bonus tai smart
Poltan noin 15-20 päivässä, joskus juhlissa menee vielä enemmän.
Poltan koska olen tyhmä, selkärangaton idiootti. Joka kerta kun käyn röökillä, on huono omatunto ja pitäisi lopettaa.
Tällä hetkellä ei ois niin välikskään vaikka kuolis pois vaikka heti.
Liikaa päivässä, ehkä n. 15kpl.
Olin koko raskausajan polttamatta. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja nyt poltan taas.