Lue keskustelun säännöt.
Keskenmenosta reilu viikko, joko voi olla ovulaatio?
15.07.2010 |
Sain keskenmenon rv 10+4, ja nyt nippailee ovismaisesti oikealla puolella munasarjassa. Rusehtavaa jälkivuotoa on vielä vähän, tuntuu oudolta, että nyt jo olis ovis. Ehkä tää on jotain muuta...
Aamulla kävin lääkärissä, tarkistivat että kohtu on kunnolla tyhjentynyt. Kaikki oli ok, silloin ei vielä nippaillut... Lääkäri ei muuta sanonut kuin että tilanne on sellainen kuin yleensä tässä vaiheessa keskenmenon jälkeen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulla oli useita erittäin varhaisia keskenmenoja, sellaisia että testin tekemisestä vuoto alkoi 3-8 päivän kuluttua, n 5 viikolla siis. Ja mulla joka kerta seuraava kierto alkoi melko normaalisti, ikään kuin tämä keskenmeno olisi ollut ihan normaali kuukautisvuoto.
Mutta kun mulla oli tuulimunaraskaus, joka hoidettiin lääkkeillä 10 viikolla, meni yksi kierto välistä, etten ovuloinut tikkujen mukaan.
Muutes... mulla oli mieli aika herkillä näitten keskenmenojen aikaan... ehkä sullakin mielikuvitus tuo mukanaan kaikenlaisia tuntemuksia...?
Sympatiahalit! Kyllä tekin saatte vielä sen oman aarteenne, meidän oma on nyt 1v. :)