Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelläsi olisi vain 2 viikkoa lomaa niin olisiko ok että hän

Vierailija
15.07.2010 |

viettäisi toisen viikon lomamatkalla kaveriporukan kanssa ilman perhettään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on lomaa vain 2 viikkoa vuodessa. Onko hän ansainnut mielestäni viikon aikaa ilman perhettään, omien kavereiden kesken?

Kyllä vain on.

Jos itselläni olisi mahdollisuus lähteä viikoksi pois täältä hyvässä seurassa, toki tekisin sen. Se ei tarkoita sitä, ettenkö rakaistaisi miestäni tai lapsiani, ei tietenkään.

Vierailija
2/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai mä nyt aikuista ihmistä kieltäisi tekemästä lomallaan mitä haluaisi. Ainakin jos itsekin olisin lomalla se onnistuisi hyvin. Mun mies ei vaan koskaan haluaisi tehdä niin, jos haluaisi, olisi varmaan jotain pielessä, ainakin epäilys heräisi, koska haluaa aina viettää aikaansa perheensä kanssa ja ei ole ilman mua käynyt yhtä iltaa kauemmin missään yli 10 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen miehen kaytosta.

Vierailija
4/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati hankkinut lapsia sellaisen miehen kanssa, joka haluaa vielä sitoutumisen jälkeen viettää VIIKON kaveriporukassa juhlimassa. Toki jos syynä on joku muu, esim. joku kalastusreissu, niin sellaisen saattaisin ymmärtää. Viikko on kuitenkin aika pitka aika, jos se tosiaankin on puolet miehen lomasta.

Vierailija
5/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä AP:kin mietiskeli; MIKSI mies tahtoo olla lomalla kaveriporoukassa, merkitseekö se sitä, että jotakin on pielessä. Eli siis sama epäilys hänelläkin.

Vierailija
6/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen harrastukseensa eli kalastukseen. Jos joku unelmoi lapin kalastusreissusta 51 viikkoa vuodesta, en minä ala sitä kieltämään.

Vierailija
7/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei olisi ok. Meillä tosin miehellä tänä vuonna kesälomaa vain yksi viikko eikä hänellä ole harrastuksia, jotka veisivät pois perheen parista.

Vierailija
8/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun mies haluaisi tehdä noin, sille pitäisi olla joku hyvä syy, kuten tärkeä harrastus tai tärkeät talkoot tuossa kaveripiirissä.

mut siis joo, kyllä se noin periaatteessa ok on. Mun mies on älykäs olento ja osaa kyllä arvioida, mikä on tärkeää.

Vierailija
9/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on toisen viikon lomamatkalla lasten kanssa, minä yksin kotona

Vierailija
10/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee viikon lomallaan poikaporukassa metsästämään.

Mutta fiksuna miehenä teki tämän selväksi jo ennen naimisiinmenoa ja lastentekoa ja minä silloin annoin suostumukseni. Vaikea enää mennä perumaan(eikä mulla ole mitään tarvettakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän