Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka ei usko horoskooppeihin,

Vierailija
15.07.2010 |

luonnehoroskooppeihin tai astrologiaan ylipäätään? En käsitä miten kivisten tai vaikka metaanisten planeettojen asento voisi vaikuttaa aivoihin ja persoonallisuuteen. Entäs sitten Pluto, kun se ennen oli planeetta ja enää ei ole? Horoskoopit uusiksi vaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet jotka väittävät olevansa jotain edistyksellisiä, eivät usko jumalaan tms. Lukevat joka horoskoopin ja kyselevät muilta horoskooppimerkkejä.

Vierailija
2/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihminen vaikuttaa itseensä, ei mikään planeettojen liike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei mitenkään sokeasti usko horoskooppeihin vaikka silti lukevat niitä. Se on vain hauskaa ajanvietettä. Minäkin tykkään tehdä naistenlehtien erilaisia testejä ja on hauska lukea vastaukset. En silti usko että niistä voi sitten täsmälleen lukea millainen ihminen on. Se on vain hupia.

Vierailija
4/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana uskoin luonnehoroskooppeihin, mutta sittemmin on tosiaan tullut havaittua että minkä tahansa horoskoopin kuvaukset käyvät kehen hyvänsä tai sitten eivät ylipäätään pidä paikkaansa ollenkaan.

Oma Leijona-mieheni on tästä oivallinen esimerkki. Horoskoopit ovat ihan päin honkia.

Vierailija
5/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin astrologiassa on paljon epäloogisuuksia (esim. kuuta käsitellään planeettana ja eläinradan kuviot kestävät muka yhtä kauan kun oikeasti esim. skorpionin aika on vain 2 viikkoa, kärmeenkantaja puuttuu ja sitäpaitsi kuviot ovat nykyisin eri aikaan kuin silloin kun astrologia kehitettiin).

Henkilökohtaisempi esimerkki: sekä minä että mies olemme skorpioneja ja jotkut ovat ihmetelleet miten me voimme olla yhdessä kun 2 skorpionia ei kuulemma sovi yhteen :D Tai ainakin meidän pitäisi kuulemma tapella paljon jne.

Itse en edes tiedä mikä on lapseni horoskooppimerkki, olenkohan ainut...

Vierailija
6/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisempi esimerkki: sekä minä että mies olemme skorpioneja ja jotkut ovat ihmetelleet miten me voimme olla yhdessä kun 2 skorpionia ei kuulemma sovi yhteen :D Tai ainakin meidän pitäisi kuulemma tapella paljon jne.

Minunkaan ei pitäisi herkkänä Kala-naisena olla lainkaan pompottavan Leijonan kanssa. Siis mitvit?! xD

Lisäksi toivoteltiin kovasti onnea ja jaksamista vaikean Oinas-lapsen kanssa. Eipä tuo ole niin vaikea ollut... :P

Vierailija
7/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt mulla on oinas lapsi ja hän todella helppo ja aurinkoinen tapaus joten..

Vierailija
8/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku horoskooppeihin, siis ihan tosissaan?

Vierailija
9/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku horoskooppeihin, siis ihan tosissaan?

Tai ainakin niitä kirjoja myydään aika paljon :P

Vierailija
10/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ja nykyinen mies ovat molemmat vaakoja, mutta kahta niin erilaista ihmistä saa hakemalla hakea.

Vierailija
11/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään sitten tippaakaan.

Ja täälläkin on yksi mahdoton pari, rapunainen ja oinasmies, ei pitäisi toimia mutta hyvin pyyhkii :D

Eikä tämä rapu ole mikään kodinhengetär, vaan ennemminkin boheemi maailmanmatkustaja

Vierailija
12/17 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hömppää, samoin kuin kaikki uskonnot ja jumalat muutenkin. Tämä elämä on tässä ja nyt, eikä siihen mitään enkeleitä ja taikureita ja uskomuksia tarvita.

Vierailija
13/17 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2010 klo 10:01"]

ensinäkin astrologiassa on paljon epäloogisuuksia (esim. kuuta käsitellään planeettana ja eläinradan kuviot kestävät muka yhtä kauan kun oikeasti esim. skorpionin aika on vain 2 viikkoa, kärmeenkantaja puuttuu ja sitäpaitsi kuviot ovat nykyisin eri aikaan kuin silloin kun astrologia kehitettiin).

Itse en edes tiedä mikä on lapseni horoskooppimerkki, olenkohan ainut...

[/quote]

Vierailija
14/17 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kovin moni niihin uskokaan? Tiedän vain yhden, vanhempaa sukupolvea, joka väsäili itse horoskooppeja. Enemmän ne ovat jotain viihdettä.

Vierailija
15/17 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei horroskooppeja tai korteista ennustamista voi laittaa läheskään samaan sarakkeeseen uskonnon tai uskon kanssa. Ei horroskoopissa anneta mitään elämän ohjeita jonka mukaan pitäisi elää kuten: "Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi". Tämän edellä kirjoitetun voi sisällyttää Jeesuksen lähetys käskyyn, esm seurakunnat tekevät lähetys työtä samalla kun auttavat niitä joilla on nälkää tai puutetta. Näin ne toteuttavat myöskin sitä rakkautta joka on uskon edellytys. Usko käsitetään useasti väärin, luullaan, että se on uskoa, kun uskoo että Jeesus on vapahtaja tai lunastaja. Toki tärkeä tämäkin on uskoa. Mutta usko on ennen kaikkea rakkautta ja anteeksi antamista hyvyyttä ja uskollisuutta. Usko on siis elämän arvojen muutosta, entisestä materialistisesta elämän tavasta Agape rakkaudeksi joka on Jumalan rakkautta. Tämä rakkaus toteutuessaan asuu uskovissa aivan kuin heidän uutena ominaisuutenaan ja sillä ei ole mitään yksilöityä kohdetta. Paitsi, että he rakastavat Jeesusta Kristusta. Usko merkitsee tavallaan ihmisen kokonaisvaltaista persoonallisuuden muutosta jonka johtavana ajatuksena tunteena tai henkenä on Jumalan rakkaus. Minun mielestäni hyvä ja kannatettava ideologia joka totetuessaan ihmisten keskuudessa tekisi maailmasta lähes paratiisin elää ja olla. Jos ihminen rakastaa kaikkia ihmisiä niin ei hän voi esm lähteä sotaan tappamaan rakastamiaan kanssa ihmisiä. Mutta uskoa ei ymmärräkkään jos ihmisessä ei ole sitä henkeä jonka isä, poika ja pyhähenki antavat.

Vierailija
16/17 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon sporalogiaan. Sairasta tollanen horoskooppeihin uskominen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia

Vierailija
17/17 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO MITÄPÄ IHAN TOSISSAA LUULET OOTKO AINUT?