Selittäkää mulle hukkuminen
Joo, mä olen oikeasti näin pihalla. Mutta kun en tajua. Eli ihminen lähtee uimaan, vajoaa yhtäkkiä pinnan alle ja hukkuu. Miten uimataitoiselle tapahtuu noin? Olenko minäkin riskiryhmässä? Mistä tuo kaikki johtuu?
Olen tuhansia kertoja käynyt uimassa. Osaan uida. Miksi painuisin pinnan alle? Kramppeja, sairakohtauksia - kaikki ne tajuan. Mutta esim. nyt tämän päivän uutiset, tyyliin "kaveri ei noussutkaan pintaan". Mitä on tapahtunut? Kuinka nopeasti hukkuminen tapahtuu?
Kommentit (29)
Viina on osasyy todella moneen tapaukseen.
KUUSI lasta oli hukkunut, kun leirin ohjaajat juopoteelivat vaan?
Vierailija kirjoitti:
että kun ihminen hukkuu siitä tulee todella voimakas hyvänolontunne. Aivot hapen puutteessa tuottavat "jotain ainetta" (en nyt muista mitä oli) mistä johtuen olotila on todella hyvä. En muista lähdettä.
Varmasti tuntuu todella hyvältä, kun keuhkot repeävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että kun ihminen hukkuu siitä tulee todella voimakas hyvänolontunne. Aivot hapen puutteessa tuottavat "jotain ainetta" (en nyt muista mitä oli) mistä johtuen olotila on todella hyvä. En muista lähdettä.
Jossain taisi olla että hukkuminen on kaikista kivuliain tapa kuolla koska se tapahtuu niin hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain taisi olla että hukkuminen on kaikista kivuliain tapa kuolla koska se tapahtuu niin hitaasti.
Hitaampiakin tapoja on olemasssa.
Asuin lapsuuteni/nuoruuteni järven rannalla ja osasin uida ja sukeltaa jo kaljapullon kokoisena. Kerran sitten kännissä otin vauhtia ja hyppäsin pää edellä laiturilta. Tuli joku oikosulku, hyppäsin keuhkot tyhjänä ja painuin pohjaan kun kivi. Tein töitä että pääsin pintaan, siihen loppui känni uinnit.
juoppojen paratiisi.