Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton (vapaaehtoisesti) palstalla, onko kysyttävää

Vierailija
05.07.2010 |

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet täälläkin pyörivät ymmärtävät, etteivät kaikki halua lapsia, eivätkä syyt jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saatua lasta? Haluaisit myös osan geeneistäsi jatkuvan suoraan alenevassa polvessa sinusta?

Vierailija
4/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan biologista lasta haluaisi. Siis en haluaisi tulla äidiksi sen ikäisenä.

Vierailija
5/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti haluaisi ottaa vieraita lapsia syliin tms. Ehkä lastenhoitoalalle hakeutuneissa tällaisia on. Lapset ovat kuten aikuisetkin - joistakin pitää, joista ei. Jotkut ovat kauniita, jotkut taviksia, jotkut rumia jne. Samoin jotkut fiksuja, jotkut tyhmiä jne.

Tietyn ihmisryhmän inhoaminen on kuitenkin sairasta.

Vierailija
6/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranpennusta tulee 99% sellainen olo

Vierailija
7/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisivät myös ymmärtämään sen, että kaikki ei todellakaan halua lapsia ja he ovat onnellisia ilman lapsia. Ei kaikille lapset ole se juttu. ap

Sorry, mutta ihmeen ennakkoluuloiselta vaikutat minun mielestä.

Itse asiassa minulla on ainakin aivan sama, mitä muut tekee. Elän ihan omaa elämää ja kannan itse vastuun omista ratkaisuista. Ei ole tarvetta kulkea eri palstoilla esitelmöimässä ja yrittämässä saada ihmisiä ymmärtämään omia ratkaisujani.

Eli miksi sinulla on niin suuri tarve selitellä ratkaisuasi? Loukkaannutko jos tajuat, ettei se ihan oikeasti ketään kiinnosta?

Vierailija
8/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaatko pihalle?

Työkaverilleni sattui nimittäin niin, että mies ei halunnut lapsia. Nainen siihen suostui kun ei ollut itsekään ajatuksesta niin kiinnostunut.

Kun työkaveri täytti 46vuotta, mies ilmoitti syntymäpäivälahjaksi, että on halunnut lapsia monta vuotta ja nyt on eräs nuorempi nainen raskaana ja hän haluaa avioeron.

Vierailija
9/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo peräsuolipanoista nauttiva mörökölli on aivopessyt ap:n ajattelemaan noin.

Ei tuo ole normaalin terveen naisen ajattelua.

Vierailija
10/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoista lapsettomuutta. Tämä viesti ei selvästikään koskenut sinua.

Ja hemmetin monia kiinnostaa siviilissä, siksi toin aiheen myös tänne. Luuletko, että kukaan ei koskaan kysele tästä?

Vierailija
11/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tehty selväksi jo 10 vuotta sitten kun mentiin naismisiin.

Ja emme harrasta peppupanoja

Vierailija
12/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän minut jättää tämän takia niin se on varmasti oikea ratkaisu hänelle

Vierailija
13/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen 99% varma, että tulisi myös ihmisvauvasta. Hormonit muuttavat naisen jo raskausaikana toiseksi ja tekevät elämästä vähemmän tylsää ja uudenlaista. Tokihan voisit luopua jo syntyneestä vauvasta jos kuuluisit siihen 1 %:iin...! Ottajia olisi varmasti, mutta mitähän lapsen isä... haluaisikohan hänkin luopua?

Tuollaisille wannebe lapsettomille sopii aluksi ajatus yhdestä lapsesta, jonka kanssa voi jatkaa samaa huoletonta elämää kuin ilman lapsiakin:DDD Vuoden sisällä tai ei koskaan lapsi, kun olet jo noin kauhean vanhakin!

Vierailija
14/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää tässä iässä jaksa enkä halua mitään vaipparuljanssia. Elämä on muotoutunut jo sellaiseksi, että vaikea saada tähän lasta sopimaan

Vierailija
15/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli synnärillä saa heittää hyvästit saman huolettoman elämän jatkamiselle.

niin olen 99% varma, että tulisi myös ihmisvauvasta. Hormonit muuttavat naisen jo raskausaikana toiseksi ja tekevät elämästä vähemmän tylsää ja uudenlaista. Tokihan voisit luopua jo syntyneestä vauvasta jos kuuluisit siihen 1 %:iin...! Ottajia olisi varmasti, mutta mitähän lapsen isä... haluaisikohan hänkin luopua?

Tuollaisille wannebe lapsettomille sopii aluksi ajatus yhdestä lapsesta, jonka kanssa voi jatkaa samaa huoletonta elämää kuin ilman lapsiakin:DDD Vuoden sisällä tai ei koskaan lapsi, kun olet jo noin kauhean vanhakin!

Vierailija
16/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää tässä iässä jaksa enkä halua mitään vaipparuljanssia. Elämä on muotoutunut jo sellaiseksi, että vaikea saada tähän lasta sopimaan

Siinä menee noin 30 sekuntia. Vauvan pyllyn huuhtelee 15 sekunnissa. Koko "ruljanssi" on ohi alle minuutissa. Tupakointiinkin menee pidempi aika.

T: 11cm mies

Vierailija
17/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsenkin saa joskus alulle alle minuutissa:)

Timppa, viiden lapsen isä

Ps. Aikaa vievää on lähteminen, mutta yhden lapsen matkatarvikkeethan pakkaa aika nopeasti.

Vierailija
18/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan eri asia kuin toisten lapset.En minäkään halua ottaa toisen lasta syliin jos sillä vaikka hieman nenä vuotaa, mutta oman otan eikä yhtään ällötä.

Vierailija
19/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle ei oikeastaan tule koskaan suurempaa vastuuta tai päätöksiä tai tekoja eteen kuin että ostaako Marja Tyrnin vai Jope Ruonansuun cd:n. Tai että matkustaako Pattayalle vai Roomaan. Tai meneekö tuonne vai tänne ravintolaan syömään. Mutta jääväthän ne päätökset sentään elämään kapitalismin ja markkinatalouden suureen n/sieluun, niillä on siellä merkitystä.

Vierailija
20/71 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhden lapsen aiti. inhoan lapsiperhemeininkia, hassakkaa ja melua yli kaiken. en tykkaa lapsista noin ylipaataan, tai siis en todellakaan inhoa lapsia, mutta ei mulla ole tarvetta ottaa syliin muiden muksuja.

silti halusin oman lapsen. jos kuvittelee inhoavansa omaa vauvaansa, niin kannattaa menna psykiatriselle hoitoon.

ei sen puoleen, ei kaikkien ole mikaan pakko lisaantya. mutta ei sita tarvitse perustella vaitteilla "inhoan lapsia mutta rakastan koiranpentuja". minakin rakastan muuten koiranpentuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän