Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten homous näkyy teinitytössä?

Vierailija
15.07.2010 |

Näitä varmoja merkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jotkut leikkaa sellaisen poikatukan

Vierailija
2/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee poikamaisten tyttöjen seurassa, tai vaihtoehtoisesti et yhtään mitenkään :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jotkut on herkkänä kun puhutaan homojen avioliitto-oikeudesta, puollustavat homoja yms.

Vierailija
4/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään varmoja merkkejä ole olemassakaan.

Ja monet lesbot on muuten korostetun naisellisia - myös teini-iässä.

Ja oikeasti teini-ikäisistä läheskaikilla on biseksuaalisia taipumuksia, koska se oman oikean seksuaalisuuden kehittyminen on vielä kesken. TÄmä ei tarkoita sitä, että teininä voisi jotenkin valita, mihin suuntaan kehittyy tai ettei se kehittymissuunta olisi jo olemassa vaan sitä, että se kehitys on vielä kesken ja siihen JOKA TAPAUKSESSA kuuluu tietty biseksuaalisuus ihan kaikilla ihmisillä, paitsi ehkä niillä, jotka on lapsena raiskattu niin ettei heille koskaan enää kehity minkäänlaista seksuaalisuutta. Mutta sekään ei tarkoita, ettei kehitykseen kuuluisi bi-piirteitä, se tarkoittaa vain että sitä kehitystä ei koskaan tule.

Vierailija
5/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään varmoja merkkejä ole olemassakaan.

Ja monet lesbot on muuten korostetun naisellisia - myös teini-iässä.

Ja oikeasti teini-ikäisistä läheskaikilla on biseksuaalisia taipumuksia, koska se oman oikean seksuaalisuuden kehittyminen on vielä kesken. TÄmä ei tarkoita sitä, että teininä voisi jotenkin valita, mihin suuntaan kehittyy tai ettei se kehittymissuunta olisi jo olemassa vaan sitä, että se kehitys on vielä kesken ja siihen JOKA TAPAUKSESSA kuuluu tietty biseksuaalisuus ihan kaikilla ihmisillä, paitsi ehkä niillä, jotka on lapsena raiskattu niin ettei heille koskaan enää kehity minkäänlaista seksuaalisuutta. Mutta sekään ei tarkoita, ettei kehitykseen kuuluisi bi-piirteitä, se tarkoittaa vain että sitä kehitystä ei koskaan tule.

itse suorastaan säikähdin teininä kun olin ihastunut yläasteen äikän opettajaan, joka oli siis nainen. mietin usein että onko minussa jotain vikaa kun olen kuitenkin tyttö. samaan aikaan kuitenkin ihastuin myös saman ikäiseen poikaan.

nykyään olen täysin heteroseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi