Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää terveysasemalla oli ainakin 150kg sairaanhoitaja

Vierailija
14.07.2010 |

vastaanotossa ja huohotti , puuskutti tässä kelissä ja yritti samalla ottaa pojaltani nieluviljelyä,luulisi jo koulutuksensa takia tietävän liikapainon riskit.

Kiva varmaan neuvoa asiakkaita laihduttamaan jne...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavaa ihmistä, oka ei tietäisi liikapainon riskejä, vaikkei hoitsu olisikaan.

Usko tai älä niin on myös lihavia lääkäreitä ja tupakoivia ja alkoholisteja.

Vierailija
2/15 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja tai diplomi-insinööri tiedä liikapainon riskejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet hoitajista reilusti yli 100kiloisia.

Hoikat tai edes normaalipainoiset hoitajat on ehdottomasti katoava luonnonvara.

Opeta siinä sitten terveellisiä elämäntapoja kun toiset kasvattajat ei sitä noudata

Vierailija
4/15 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet hoitajista reilusti yli 100kiloisia.

Hoikat tai edes normaalipainoiset hoitajat on ehdottomasti katoava luonnonvara.

Opeta siinä sitten terveellisiä elämäntapoja kun toiset kasvattajat ei sitä noudata

Vierailija
5/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö jonkin muun ammatin, jossa ei olisi ylipainoisia ihmisiä??

kilpauimarit on yleensä aika hyvässä kunnossa ;-p Myös ammattisotilaat on pakosta tietyn painorajan sisällä muuten joutuu Fatboy-kuurille. En ole sama kuin edellinen mutta halusin vastata tälle kysyjälle.

Vierailija
6/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painorajat hoitsuille

Vierailija
7/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää sektion riskeistä ylipainoiselle. No, se oliki mies, eikä koskaan läskeineen itse joudu työkaverin nukuttamaksi.

Vierailija
8/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää sektion riskeistä ylipainoiselle. No, se oliki mies, eikä koskaan läskeineen itse joudu työkaverin nukuttamaksi.

Vierailija
9/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: sh 150kg

Vierailija
10/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llakin mammat kertoo kuinka pitää elää mutta eivät itse kuitenkaan elä omien paasaustensa mukaisesti....

Vierailija
11/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo ylipaino olla suurin ongelma niille av:lle joilla itsellä ei ole ylipainoa. Sitten he vielä fiksuina luulevat että nämä oikeat ylipainoiset eivät tiedä millaisen riskin ottavatkaan. Voihan olla että tämäkin 150kg hoitsu oli jo laihduttanut vaikka -20 kiloa ja lisää olis tavoitteena pudottaa.

Vierailija
12/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia hengenvaaraan kiloinensa joudu. Joku etu silläkin. Hiukka vaan nauratti kun se tuli mua potilashuoneeseen tapaamaan, kun oottelin synnytyksen käynnistystä vauvan ison koon takia. Ei jaksanut 200-kiloinen nukkumatti seistä, piti istua se 5 min kun se selitti sektion vaarat ja tutki aukeeko mun suu tarpeeksi ja onko käsissä hyvät verisuonet.

Vierailija
13/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia hengenvaaraan kiloinensa joudu. Joku etu silläkin. Hiukka vaan nauratti kun se tuli mua potilashuoneeseen tapaamaan, kun oottelin synnytyksen käynnistystä vauvan ison koon takia. Ei jaksanut 200-kiloinen nukkumatti seistä, piti istua se 5 min kun se selitti sektion vaarat ja tutki aukeeko mun suu tarpeeksi ja onko käsissä hyvät verisuonet.

Vierailija
14/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli ihan kävelemällä raahautunut potilashuoneeseeni kansio mukananaan. No, sektiota ei tarvittu, 4-kiloinen insuliinivauva pullahti alapäästäni ihan pienellä vaivalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi