Järkyttävää terveysasemalla oli ainakin 150kg sairaanhoitaja
vastaanotossa ja huohotti , puuskutti tässä kelissä ja yritti samalla ottaa pojaltani nieluviljelyä,luulisi jo koulutuksensa takia tietävän liikapainon riskit.
Kiva varmaan neuvoa asiakkaita laihduttamaan jne...
Kommentit (15)
opettaja tai diplomi-insinööri tiedä liikapainon riskejä?
yli puolet hoitajista reilusti yli 100kiloisia.
Hoikat tai edes normaalipainoiset hoitajat on ehdottomasti katoava luonnonvara.
Opeta siinä sitten terveellisiä elämäntapoja kun toiset kasvattajat ei sitä noudata
yli puolet hoitajista reilusti yli 100kiloisia.
Hoikat tai edes normaalipainoiset hoitajat on ehdottomasti katoava luonnonvara.
Opeta siinä sitten terveellisiä elämäntapoja kun toiset kasvattajat ei sitä noudata
Tiedätkö jonkin muun ammatin, jossa ei olisi ylipainoisia ihmisiä??
kilpauimarit on yleensä aika hyvässä kunnossa ;-p Myös ammattisotilaat on pakosta tietyn painorajan sisällä muuten joutuu Fatboy-kuurille. En ole sama kuin edellinen mutta halusin vastata tälle kysyjälle.
selittää sektion riskeistä ylipainoiselle. No, se oliki mies, eikä koskaan läskeineen itse joudu työkaverin nukuttamaksi.
selittää sektion riskeistä ylipainoiselle. No, se oliki mies, eikä koskaan läskeineen itse joudu työkaverin nukuttamaksi.
AV:llakin mammat kertoo kuinka pitää elää mutta eivät itse kuitenkaan elä omien paasaustensa mukaisesti....
Taitaa tuo ylipaino olla suurin ongelma niille av:lle joilla itsellä ei ole ylipainoa. Sitten he vielä fiksuina luulevat että nämä oikeat ylipainoiset eivät tiedä millaisen riskin ottavatkaan. Voihan olla että tämäkin 150kg hoitsu oli jo laihduttanut vaikka -20 kiloa ja lisää olis tavoitteena pudottaa.
takia hengenvaaraan kiloinensa joudu. Joku etu silläkin. Hiukka vaan nauratti kun se tuli mua potilashuoneeseen tapaamaan, kun oottelin synnytyksen käynnistystä vauvan ison koon takia. Ei jaksanut 200-kiloinen nukkumatti seistä, piti istua se 5 min kun se selitti sektion vaarat ja tutki aukeeko mun suu tarpeeksi ja onko käsissä hyvät verisuonet.
takia hengenvaaraan kiloinensa joudu. Joku etu silläkin. Hiukka vaan nauratti kun se tuli mua potilashuoneeseen tapaamaan, kun oottelin synnytyksen käynnistystä vauvan ison koon takia. Ei jaksanut 200-kiloinen nukkumatti seistä, piti istua se 5 min kun se selitti sektion vaarat ja tutki aukeeko mun suu tarpeeksi ja onko käsissä hyvät verisuonet.
kun oli ihan kävelemällä raahautunut potilashuoneeseeni kansio mukananaan. No, sektiota ei tarvittu, 4-kiloinen insuliinivauva pullahti alapäästäni ihan pienellä vaivalla.
lihavaa ihmistä, oka ei tietäisi liikapainon riskejä, vaikkei hoitsu olisikaan.
Usko tai älä niin on myös lihavia lääkäreitä ja tupakoivia ja alkoholisteja.