Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu helteen uuvuttama?

Vierailija
14.07.2010 |

Mä en jaksa MITÄÄN. Töissä käyn, nukun huonosti, päätä särkee. Paska olo, aivot pehmenneet.

Olenko ainoa helteen uhri?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua koskee joka päivä päähän tää helle, joten se harmittaa.. illalla ei meinaa saada unta ja iho on ihan nihkee.. En oo valittanu näistä helteistä, mut onhan noita haittoja :/

Vierailija
2/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän puolitoistavuotias on myös lopen uupunut ja kitisee hikisenä kaiken päivää. Saisi loppua heti tämä helle minun puolestani. Näin kuuma vaikuttaa jo kaikkeen: nukkumiseen, työntekoon, ruokahaluun, yleiseen vointiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sain viikko sitten keskenmenon, ja olo on senkin takia paska. Töissä käyn, lomat on jo pidetty. Ja tää saatanan jälkivuoto! Ei pääse edes uimaan :(

Vierailija
4/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole aivan ainoa laatuani...

Mä olen niin täynnä sitä että radiossa, telkkarissa, lehdissä... KAIKKIALLA toitotetaan että NAUTTIKAA, HELLE HELLII...

Voi vittu. Ei helli ainakaan minua! XD

ap (loman tarpeessa ja hellesiestan lakisääteisyyttä odottaen)

Vierailija
5/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Vierailija
6/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syynä siihen on se, että olen 39. viikolla raskaana. Ulkona en voi olla edes varjossa (ellei käy tuuli), öisin pystyn nukkumaan noin 4-5 tuntia, taju meinaa välillä lähteä. Ja uin koko ajan hiessä.

Arhgh!

Vierailija
7/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suunnitelmissa mennä särkänniemeen ja ties mihin, mutta ei huvita lähteä minnekään tämmöisellä säällä. Joo, sen kuin sanotte, että ilma on mitä hienoin matkustamiseen, mutta minun mielestäni ei ole! Lähikauppareissun jälkeen olen jo valmista kauraa.

Vierailija
8/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihan sama juttu. onneksi ei luvattu lapsille etukäteen mitään, niin eivät pety.

nyt ollaan kotona ja tehdään rästihommia ja nautitaan helteestä pieni annos kerrallaan ulkona ja loppuaika kärvistellään sisällä :(

Vierailija
9/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavun töihin hikisenä, teen töitä hikisenä,tulen kotiin hikisenä, lepään uupuneena hikisenä, teen ruokaa hikisenä, syön hikisenä, nukun hikisenä.

Joo kyllä naaauuuuuuuuutin!

Vierailija
10/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täs laitoin hartioille huovan kun rupes tuntumaan pikkasen viileältä hellemekossa. Meillä on vanha hirsitalo. Ei tarvi läkähtyä.

Vierailija
11/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitä lienevät ne kammottavat pitkäjalkaiset otukset, joita pomppii vastaan nyt joka huoneessa kun joudumme pitämään kaikki ikkunat auki.

Vierailija
12/12 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ajaettlin, että vanha hirsitalo olis nyt varmaan kivan viileä. Nyt tuntuu, että talossakin kaikki on nihkeää, itse oon uuvahtanut enkä jaksa mitään hyödyllistä. Lasten huoneen siivosin tänään, ja oli tooosi työlästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän