Onko täällä muita lääkärien puolisoita paikalla
Koko vuoden mies on painanut töitä kuin mikäkin muuli. Nyt heinäkuussa lomaa ja mies on ihan kuitti :-/ Säälittää ressukka! Ja kauheat paineet tälle vähäiselle loma-ajalle nyt sitten, pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota...
Kommentit (20)
sukulaisille vuosittaisen tarkastuksen
t. Nikolain vaimo
sukulaisille ja kavereille.
Hoiti myös lasten korvatulehdukset kotona, koska hankki kotiin korvalampun.
Hänkin sattuu olemaan heinäkuun lomalla. Painanut koko vuoden hirveän pitkiä päiviä ja on todella loman tarpeessa.
lapset itse. Tai siis ei viitsinyt viedä lapsia lääkäriin, vaan määräsi aina antibioottia itse. Tuloksena mm. lapsen liimakorva. Sai vissiin aikamoisen saarnan korvalääkäriltä, nykyään vie lapsensa asiantuntijalle :) Ja on siis erikoislääkäri alalla, joka ei mitenkään liity lasten vaivoihin.
sukulaisille ja kavereille. Hoiti myös lasten korvatulehdukset kotona, koska hankki kotiin korvalampun.
Onko täällä muita lääkärien puolisoita paikallaKoko vuoden mies on painanut töitä kuin mikäkin muuli. Nyt heinäkuussa lomaa ja mies on ihan kuitti :-/ Säälittää ressukka! Ja kauheat paineet tälle vähäiselle loma-ajalle nyt sitten, pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota...
tynnyrissä eläneeltä puheesi kuulostaa.
on kyllä todella juntti ;)
Taidat olla vain kade? Lääkärit tienaa mukavasti ja monet on vielä komeita...
tynnyrissä eläneeltä puheesi kuulostaa.
pitääkö paikkansa että kaikista ammattiryhmistä (mies)lääkärit pettävät eniten puolisojaan? Oletko hoitaja?
Nyt sitten tämän tutkimustuloksen lähde kehiin kiitos!
pitääkö paikkansa että kaikista ammattiryhmistä (mies)lääkärit pettävät eniten puolisojaan? Oletko hoitaja?
ei ainankaan meidän paikkakunnalla. Ja isompi osa alkaa nykyään olemaan valmistuneista lääkäreistä naisia..
En tiedä pettääkö lääkärit eniten, mutta eikö sellaisia tutkimustuloksia vasta annettu julki? Tiedä sitten...
Ja kyllä ja ei, olen työkaveri.
t. erään lääkärin toinen nainen
Minun mieheni ei ainakaan ehtisi, kun on koko ajan töissä. Töissä tekee tiettävästi ihan töitä. Aika laihoiksi jäävät toisten naisten saaliit, kun hätäiseen pitäisi jossain sairaalan liinavaatekomerossa hoitaa suhdetta...
t. se lääkärin puoliso (ap)
En tiedä toisista naisista mutta meillä on töissä keski-ikäinen mieslääkäri joka kuolaa kaikkien hyvännäköisten nuorempien naisten perään. Ei meinaa pysyä housuissaan kun sellainen on näkyvillä. Oli sitten hoitaja tai potilas :)
Saa melkeistä hävetä sitä :) Muuten kovasti arvostettu mies ja osaava ammatissaan. Eikä pahemman näköinenkään.
ei ole kiirettä ;) t. naimisissa olevan lekurin hoito (työkaveri)
Eikä taatusti kirjoita ystäväpiirille tai suvulle reseptejä.
Minun mieheni ei ainakaan ehtisi, kun on koko ajan töissä. Töissä tekee tiettävästi ihan töitä. Aika laihoiksi jäävät toisten naisten saaliit, kun hätäiseen pitäisi jossain sairaalan liinavaatekomerossa hoitaa suhdetta... t. se lääkärin puoliso (ap)
Mulla on vanhojen työkuvioiden vuoksi ollut on-off suhde yhteen erikoislääkäriin jo yli 10 vuotta - kamalaa, itse asiassa. Suurimmaksi osaksi olemme kavereita, soittelemme ja tekstailemme ja ekat vuodet menivätkin aikalailla kaveripohjalla vaikka tapasimme melko usein, ei se johtanut illallista kummempaan tutustumisen intohimon jälkeen.
Nyt kun asumme muualla ja minulla on työmatkoja hotelliöineen (siis vanhaan kotikaupunkiini) päädymme yleensä aina sänkyyn. Ja mies on tuolloin aina "töissä" tai "kokouksessa" (on osakas lääkärikeskuksessa jossa on töissä).
En osaa edes inhota itseäni tästä, olemme todelliset sielujen kumppanit enkä oikeastaan tajua kuinka emme aikoinaan päätyneet silloisista seurustelukumppaneista huolimatta yhteen. No, tämä on sitten se lopputulos.
Ja sille "kateellisten panettelua": Tottakai se on mukavaa illastaa kaupungin parhaissa ravintoloissa jne. kun mies maksaa aina kaiken, vaikka kuinka kaivaisi omaa korttia esiin ja vaatimalla vaatisi. Ei se minua haittaa, vaikka voisin tietenkin aivan yhtähyvin maksaa.
Elokuussa olemme menossa U2 konserttiin, molemmat tietenkin "töihin".
ei kai nyt potilaita sentään? :-0
sekaisin miehiä ja naisia, ja jos ei ole kuin yhtä laatua niin nekin nai.
Eikö ole muuten kätevää kun tarvitsee jonkin lääkkeen ja resepti on unohtunut kotiin, voi soittaa miehelle apteekista ja lyödä luurin farmaseutin kouraan. Ja saat lääkkeen saman tien.
Lisäksi on kätevää kun mies voi tutkia kipeän oloiset lapset kotona eikä tarvi lähteä päivystykseen jonottamaan.
Minunkin mies jossain vaiheessa painoi kovasti keikkaa, mutta vähensi tahtia pienten lastemme takia.