Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te joskus reilusti ylipainoisia olleet, kysymys!
14.07.2010 |
Oletteko saaneet pidettyä painon normilukemissa ja jos olette, millaista työtä se on vaatinut? Tarkoitan nyt sellaista +20 kg -> ylipainoa, joka on heivannut painoindeksinkin jo lähelle 30:ä.
Kiitos vastauksista, teen siis vain gallupia aiheesta - omat läskit on vielä siedettävissä lukemissa.
Kommentit (3)
ja on pysynyt (max 2 kg tullut takaisin) ja oli kova työ....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä painoa ollut liki 150 kiloa ja pituutta 172cm, nyt menossa viides vuosi normipainossa siis paino heiluu 67-71 välillä.
Kyllä mä otan heti itseäni niskasta kii, kun housut alkaa ahdistaa. Muuten syön nykyään normaalisti ja joskus herkuttelen niin kuin kaikki muutkin.
Alue: Aihe vapaa
Eli itse painon joskus 75 kg ja olen 158 cm pitkä. Pudotin painoa, sain tiputettua sen tuonne 58 kiloon (tästä aikaa n. 2 vuotta). Nyt paino on välillä 61-63 kg. Tässä se jotenkin tuntuu pysyvän, mutta tarkoitus olisi kyllä pudottaa vielä sellainen 6-8 kg.
Koko ajan kyllä tuntuu, että joutuu tarkkailemaan syömisiään. Mutta toisaalta en ehkä olekkaan ihan vielä omaksunut terveitä ruokailutapoja. Syön joko liikaa tai liian vähän. Tsemppiä painon pudotukseen.