Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen 4D dokkari

Vierailija
14.07.2010 |

Kuka katsoi eilen illalla 4D dokkarin täydellisestä pimpistä?

Aika järkyttävää silpomista.

Miten muut naiset oletteko koskaan katsoneet miltä alakertanne näyttää peilistä?

Dokkarin innoittamana katsoi omaa tussuani synnytyksen jäljiltä ja järkytys oli tosi suuri. Ei ole mikään kaunis enää saatika kiihoittava.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoi eilen illalla 4D dokkarin täydellisestä pimpistä?

Aika järkyttävää silpomista.

Miten muut naiset oletteko koskaan katsoneet miltä alakertanne näyttää peilistä?

Dokkarin innoittamana katsoi omaa tussuani synnytyksen jäljiltä ja järkytys oli tosi suuri. Ei ole mikään kaunis enää saatika kiihoittava.

Olisi kai aika huolestuttavaa jos jos kiihottuisit oman pillusi katselemisesta. Mitäs jos jättäisit pillusi arvioimisen miesten huoleksi (tai jos olet lespo niin toisten naisten).

Vierailija
2/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti opetella tamponia käyttämään :D

En ole synnytysten jäljiltä sen tarkemmin katsellut, mitä nyt sattuu tästä suoraan alaspäin katsoessa näkymään, mutta onhan se varmasti muuttunut. Kauniiksi minä en naisen alapäätä väittäisi ikinä, enkä varsinkaan omaani, enkä käsitä miksi ihmeessä sitä pitäisi jollakin leikkauksella mennä vääntelemään - korjausleikkaukset on sitten asia erikseen. Mutta hyvinhän tuo näkyy miehelle kelpaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut alakertaani, kuten edellinenkin eka kerran tamponien käytön takia. Ei ole hirveästi muuttunut synnytysten takia, mutta minulla on isot sisemmät häpyhuulet jotka ovat mielestäni rumat.

Olin hiukan järkyttynyt ohjelman jälkeen. Mihin vedetään raja kauneusleikkauksissa? Ihan muidenkin ruumiinosien osalta: ihminenhän haluaa olla vain kauniinpi kuin muut tai vähintään keskivertokaunis. Eli loppua ei kauneuskäsittelyille tule. Näen tulevaisuuden, jossa kaikki käyvät kauneusleikkauksissa mutta eivät ole yhtään sen onnellisempia.

Vierailija
4/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeesti osaa työntää tamppoonia oikeeseen reikään,ilman että kattoo mihkä se laitetaan

päivän naurut,kiitos !

Vierailija
5/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella ja aloin käyttämään tampoonia. En tosiaan laittanut sitä peilin kanssa vaan ihan helposti onnistui ilmankin. No kuinka ollakaan, kun yritin ottaa sitä pois eräänä iltana kuukautisten loppupuolella niin en saanut sitä vedettyä ulos. Kiskoin ja kiskoin ja paniikki iski. Käytin pienintä mahdollista kokoa. Kurkkasin sitten peilin kanssa että mitä hittoa ja paniikki vain yltyi kun tamponin etupäässä oli nahkaa. Jälkeenpäin olen miettinyt että olisiko voinut olla immenkalvo, en tidä neitsyt olin silloin.

No homma päättyi niinkin nolosti että isä ja äiti ajoivat minut 30 km lähimmälle terveysasemalle jossa hoitsu pruuttasi rasvaa sisään ja nappasi tamponin pois.... Oli ollut värkki vaan liian kuiva kun kuukausisvuotoa ei siinä lopussa juuri tullut. Kaikkea sitä voi käydä, saa nauraa ;-)

T. 4

Vierailija
6/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minun piti peilin kanssa opetella että missä se oikea reikä on silloin 12-vuotiaana kun kuukautiset alkoivat ja tamponin käyttö piti opetella. Sitä ennen en ollut kertaakaan värkkiäni tutkinut, en ollut yhtään kuvaa enkä edes ainuttakaan anatomista oppikirjakuvaa naisen alapäästä nähnyt - ei ollut siis minkään valtakunnan havaintoa siitä, miltä se minun alapääni näyttää ja montako reikää sieltä löytyy. Vanhempani hoitivat seksi- ja kuukautisvalistuksen siten, että kun itkuissani menin kertomaan, että pyllystä vuotaa verta, äiti haki kylppäristä tamponipaketin ja tokaisi, että "pistä tuosta", ja isä toi makkarista kortsupaketin, ja kehotti käyttämään niitä, "jos meinaat poikien kanssa sählätä". Eli ensimmäiset käytännön tietoni naisen anatomiasta sain tamponipaketin mukana tulleesta esitteestä.

Että kyllä se eka kerralla oli katsottava, että meni oikeaan reikään. Sen jälkeen on sujunut oikein hyvin kyllä, mutta naura pois vain. Hyvä että jollain on hauskaa.

t.3

Vierailija
7/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos osaat tamppppoonit tunkea oikeaan reikään. Cool. Mutta oletko koskaan katsonut omaa pimperoasi peilin kautta?

Päivän naurut, kiitti vaan sulle.

kuka ei oikeesti osaa työntää tamppoonia oikeeseen reikään,ilman että kattoo mihkä se laitetaan

päivän naurut,kiitos !

Vierailija
8/13 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en osaa sanoa naisen värkkiä kauniiksi, milloinkaan.

Olen katsonut omaani sekä ennen että jälkeen synnytysten, huoh.

Siitä dokkarista tuli tosi surullinen olo. Nainen uskoo kun sisko naureskelee värkille tai nainen uskoo kun eroamassa oleva mies sanoo värkkiä kamalaksi. Miten voi olla noin huono itsetunto?

Miten värkki toimii tuollaisen leikkauksen jälkeen? Säilyykö tunto? Säilyykö herkkyys?

Itsellä häipyi tuntoherkkyys synnytyksen yhteydessä, joten miten tuollainen leikkaus vaikuttaisi.

Vierailija
9/13 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni värkki on aivan kamala sana kuvaamaan sitä ihanaa asiaa, joka meillä naisilla on jalkojemme välissä. Se on kuulkaapa se, joka loppupelissä pyörittää koko maailmaa. Synnyttää lapset ja hallinnoi miehiä mennen tullen. Tätä maailmaa kuulkaa pyörittää miesten tarve saada pimppaa!

Kuvastaa näemmä hyvin sitä, missä arvossa naiset omaa vaginaansa pitävät.

Huh.

Pimppi, pimppa, pimpsa, pimpsukka, pimpero.

Ei mikään värkki. Huh.

Vierailija
10/13 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni värkki on aivan kamala sana kuvaamaan sitä ihanaa asiaa, joka meillä naisilla on jalkojemme välissä. Se on kuulkaapa se, joka loppupelissä pyörittää koko maailmaa. Synnyttää lapset ja hallinnoi miehiä mennen tullen. Tätä maailmaa kuulkaa pyörittää miesten tarve saada pimppaa!

Kuvastaa näemmä hyvin sitä, missä arvossa naiset omaa vaginaansa pitävät.

Huh.

Pimppi, pimppa, pimpsa, pimpsukka, pimpero.

Ei mikään värkki. Huh.

Vierailija
11/13 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ole ole ikinä katsonut omaa alapäätäni ennen kuin täytin 29v.

Vierailija
12/13 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin että miesten kaluja arvostelevat enimmäkseen miehet ja jotkut tosiaankin itsetuntosyistä. Mutta kyllä naisetkin tuntuvat toisinaan esittävän painavia näkemyksiään.

Jos kaiken pitää olla täsmälleen vastavuoroista, niin miksipä ei arvioitaisi häpyhuulten muotojakin.

Noista asioista on mielestäni ainakin itsetyydytys.org -palstalla keskusteltu. Ja joku tyttö sanoi haluavansa pienemmät häpyhuulet siitä syystä, että isot hiertyvät ikävästi.

Minun näkemykseni on rehellisen esteettinen: pienemmät on kauniimmat. Mutta en minä koskaan ole naisseuraani häpyhuulten perusteella valinnut. En minä olen tutustuessani tai pitkään sen jälkeenkään tiennyt, millaiset kullakin on. Voin kuitenkin myöntää, että jos jollakin naisella kohtaisin oikein hillittömät lärpäkkeet, niin pahalta tuntuisi. Onneksi jotkut pitävät nimenomaan suurista.

Ja sitten se pakollinen, arkinen suhteellisuus: häpyhuulet ovat verrattain pieni osa koko-naisuutta. Jos sattuu olemaan kiinnostunut koko-naisesta eikä pelkästä pillusta, niin asia on kyllä pieni. Isompi asia on jo sitten se, että rehottaako karvat navasta polviin vai onko karvoitus edes jotenkin lähestyttävässä kuosissa, kun sänkyyn mennään.

Vierailija
13/13 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon lärpäkkeet tai keskikokoiset. Tarkenna.

Minun näkemykseni on rehellisen esteettinen: pienemmät on kauniimmat.