Ottaa päähän, mies yrittäjä ja pyytää kaikilta tutuilta norm,hinnan.
En nyt viitsi sanoa minkä alan yrittäjä, mutta kaikille tekee kuitilla hommat ja ottaa ihan normaalit hinnat. Monet varmaan odottavat, että saavat halvemmalla, kun ovat tuttuja, eivätkä etukäteen hintoja kysele.
On tehnyt myös minun omille tutuille ja silloin olen halunnut itse laskuttaa ja annan alennusta, mutta omille kavereillensa ei anna, vaikka kuinka yritän sanoa, miten reilua olis antaa.
Kommentit (6)
ei kaverialennuksia.
eli kummatkaan ei odota toisiltaan alennuksia, reilu peli.
Oikein se miehesi tekee. sillä katteella se sinut ja perheensä elättää!
reiluudella ei laskuja maksella ja on tosi paha vetää rajaa siihen, kelle antaa alella, kelle ei. Parempi noin. Itse olin kampaaja 10vuotta ja tein sen virheen että lähdin polkemaan hintoja, jokaisen pitää saada työstään palkka ja yrittäjällä se on muistettava aina laskuttaessa.
Mun miehellä on firma missä on aika kalliit hinnat (myy siis hyvälaatuista merkkitavaraa) ja sitten sitä suututtaa kun joku tuttu ostaa halvemmalla jostain. Kyllähän se homma toimii toisinkin päin, ei niillä kavereilla ole mitään velvollisuutta ostaa vaan sen takia että joku on kaveri, kyllä kai nekin katsovat mistä saa parhaan tarjouksen.
Minä motkotan muusikkomiehelleni, että et todellakaan saa tehdä kaljapalkalla työkeikkoja edes kavereille. Se on perheeltä pois! Silloin ei olisi pitänyt mennä kalliilla opiskelemaan musiikkia, jos ei ole valmis ottamaan korvausta työstään.
miehesi toimii juuri oikein, katetta ei alennuksilla saa. Normaalihinnat vaan kaikille tutuille, jos ei mitään vastinetta saa sieltä suunnasta.