Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 1,5v-2v lasta saisi viedä rannalle

Vierailija
13.07.2010 |

Siellähän ne polskivat kuin muutkin lapset, tosin vanhempien tarkemmassa valvonnassa tietenkin. MINÄ VIEN! Lisäksi en käytä uv-vaatteita vaan rasvaan lapsen, kertaakaan ei ole palanut, saati edes ruskettunut, kun olen rasvannut niin hyvin. hattu tai huivi on päässä, riippuu tuuleeko.

Shoot me.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias rannalla isänsä kanssa. Rasvataan hyvin ja on siellä ihan vaan hattu ja aurinkolasit päässä. Alasti siis. Eilen huomasin, että se talvinen ihottuma oli VIHDOIN parantunut, kun on saanut tuuletella.

Meidän lapsi ei edes lutraa vedessä. Käytetään vähän kastautumassa, mutta sitten leikkii hiekkaleikkejä varjossa.

Vierailija
2/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vien. Ei se viihdy yksin kotonakaan oikein :) Meillä on kyllä uv-suojavaatteet käytössä, niistä en luopuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sanoi että ranta ei ole mikään 2v paikka.

-ap

Vierailija
4/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainankin olen nähnyt tuolla rannalla paljon taaperoita ja vauvoja.

Jotkut nyt pelkää aurinkoa kun ruttoa, ei osata käyttää omaa järkeä yhtään. Jos sanotaan että pienet lapset pitää pitää poissa auringosta, niin jotkut ottaa sen täysin kirjaimellisesti

Vierailija
5/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän asuinalueellamme uimaranta on vilpoisin paikka, mereltä tulee edes hiukan. Leikkipuistot on tukalan kuumia...

Vierailija
6/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa jotkut hulttiot juovat alkomahoolia.

Lapsesi kun haistaa alkomahoolin, tulee hänelle turvaton olo.

Kaikki äidit ja lapset nyt vain pysyköön siellä neljän seinän sisässä! Muuten turmio koittaa!

Vierailija
7/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän ne polskivat kuin muutkin lapset, tosin vanhempien tarkemmassa valvonnassa tietenkin. MINÄ VIEN! Lisäksi en käytä uv-vaatteita vaan rasvaan lapsen, kertaakaan ei ole palanut, saati edes ruskettunut, kun olen rasvannut niin hyvin. hattu tai huivi on päässä, riippuu tuuleeko. Shoot me.

Vierailija
8/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sellaisia aurinkorasvoja joita voi käyttää alkaen 6kk!

Vierailija
9/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki apteekin aurinkovoiteet on sellaisia. Vichy ja Aco nyt ainakin.

Vierailija
10/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen pitäisi voida olla varjossa. Kuuma auringonpaahde ei ole hyväksi pienelle. Mutta jos rannalla on varjoisia paikkoja, niin sehän on ok!

Vierailija
11/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on titaanioksidia nanopartikkeleina, jotka, toisin kuin aiemmin väitettiin, imeytyvät verenkiertoon. Ja aihuttavat syöpää, tietenkin.

Vierailija
12/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on titaanioksidia nanopartikkeleina, jotka, toisin kuin aiemmin väitettiin, imeytyvät verenkiertoon. Ja aihuttavat syöpää, tietenkin.

Vierailija
13/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa selvää. Lääkärit eivät edes aikuisille suosittele suojavoiteita, sisältävät vaikka mitä paskaa.

Syöpäyhdistys muistuttaa, että voiteet eivät suojaa ihosyövältä.

Vaatetus on ainoa oikea suoja.

Vierailija
14/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse vien 3,5 v ja 1,5v lapset vasta klo 15 jälkeen. Hatut on päässä ja välillä ollaan varjossa sekä juodaan paljon.

Vierailija
15/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=hpa00…

Mitkähän ne titaanioksidin haitat ovat?

Vierailija
16/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eucerin kids aurinkovoidetta, ei sisällä kemiallisia UV-suodattimia vaan on suoja on fysikaalinen ja sisältää mikropigmenttejä. kylläpä tuo näyttää sisältävän titaanidioksidia sekä sinkkioksidia kun nyt tuli itsekin otettua selvää.

Vierailija
17/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin käydään rannalla ihan kaikki. Kunnolliset voiteet on, sekä hatut. kellukkeita ym vesileluja mukana. Viihtyy aikuiset ja lapset. Tarvittaessa ollaan varjossa ja muutenkin,ei siellä paisteessa nyt tarvitse kärvistellä koko päivää kerrallaan..

Vierailija
18/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby-aurinkovoidetta apteekista, ja rannalle vasta viiden jälkeen iltapäivällä.

Ei siis päivänpaahteen aikaan.

Vierailija
19/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapsi oli talvella 1,5-2 v! Ja nyt leikkii auringossa ihan keskellä päivää paita päällä ja rasvaa iholla sekä hattu päässä. Nauttii!

Vierailija
20/39 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla 8kk vauvan kanssa! Ja olen laittanut häneen myös aurinkorasvaa! Soittakaa lastensuojeluun heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi