Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini käski mun huutaa lapsensa pieneksi jääneitä vaatteita huutonetistä.

Vierailija
13.07.2010 |

Suutuin kaverilleni, kun kysyin, jos olisin saanut ostaa häneltä hänen lapsensa pieneksi käyneitä vaatteita. Tiedän, että hän myy niitä pois. Mutta tämä sanoi, että huuda huutonetistä niitä. Suutuin kun ei voinut myydä mulle suoraan. En kyllä lähde kilpailemaan muiden kanssa. Pitäköön rättinsä!

Mitä te olisitte tehneet tässä tilantessa? Miten ihmeessä tuo huutonet nyt noin tärkeä on, ettei voi muuten myydä? En kyllä ymmärrä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi myy niitä eteenpäin kavereille. Eikä sitten myöskään huutiksessa.

Vierailija
22/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä kehtais edes ehdottaa kaverille, joka myy vaatteitaan huutiksessa, että anna mä ostan ensin siitä päältä ne parhaat ja myy vasta sitten lopu ruput huutiksessa:D

Tottakai jokainen saa tehdä omien lastensa vaatteille mitä tykkää! Ei kai ole tarkoitus että pihit kaverit ostaa halvalla vaatteet kaveriltaa kun eivät raski maksaa kunnolla?:O

Huutiksessa saa just sen hinnan minkä joku on valmis vaatteesta maksamaan ja jos se kerran on sulle ap liian kova, niin silloinhan et ole valmis maksamaan kaverilles tarpeeksi vaan halua "alennusta", eikö?

Ihmeellisiä siipeilijöitä ja sitten vielä oikein suututaan kun toinen ei tuohon suostu!? Sallin mun nauraa!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi myy niitä eteenpäin kavereille. Eikä sitten myöskään huutiksessa.