Recaro Young Sport-turvaistuin?
Meillä on ollut nyt noin puoli vuotta, vähän päälle tuollainen istuin autossa, nyt 2v5kk lapsi, painoa 12kg. Ja menen syksyllä töihin ja nyt tarvitsemme toiseenkin autoomme istuimen, mietin että kannattaako ostaa tuollainen samanlainen? Minä olen tykännyt siitä, mutta lähinnä kaipailisin kokemuksia siitä miten toimii sitten myöhemmin, kun meillä on toistaiseksi ollut ns. alkuperäisessä kuosissaan käytössä. Niin onko yhtä hyvä sitten isompana kun käyttöaika on 36kg asti?
http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1397
Kommentit (2)
Meillä myöskin tuo istuin, mutta kakkosautoon hankimme kiddy comfort pro istuimen ja tykkään ko. istuimesta enemmän. Molemmat todella hyviä, mutta kiddy vie kyllä voiton! Lapsi lähes samanikäinen kuin teillä, joten en kyllä tiedä tuosta pitkäaikaisuudesta!!
mutta luulenpa että meidän lapsi saisi raivokohtauksen jos yrittäisin laittaa sen tuollaiseen istuimeen jossa on tuo etukappale.
Olen kyllä huomannut että ne saavat yleensä hyvät pisteet testeissä, mutta meille se ei kyllä oikein sovellu...
ap
Meillä myöskin tuo istuin, mutta kakkosautoon hankimme kiddy comfort pro istuimen ja tykkään ko. istuimesta enemmän. Molemmat todella hyviä, mutta kiddy vie kyllä voiton! Lapsi lähes samanikäinen kuin teillä, joten en kyllä tiedä tuosta pitkäaikaisuudesta!!