Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli kamala kotimatka.

Vierailija
12.07.2010 |

Töistä tulin juuri ja kuljen aamuin ja illoin julkisilla sekä metrolla että bussilla.

Metrossa suht siedettävä ilma, mutta se haju....yöks oksennus. Kaupan hyllyt täynnä pesuaineita, suihkusaippuoita, dödöpurkkeja ym hygieniatarvikkeita. Ja jos ei kaupan dödöt auta, niin apteekista saa varmasti toimivia aineita.

Koko matkan sai haistella niiiin pistävää hienhajua et meinas nenäkarvat palaa....Samoin kaupassa ja bussissa. Nyt ei ole kyse laitapuolenkulkijoista vaan ihan kolmkymppisistä (ja siitä ylöspäin) naisista ja miehistä. Kylläpä oli kamalaa haistella....meinas oksennus lentää. Teen itse ruumillista työtä ja hikoilen muutenkin paljon, mutta ei haise hiki vieläkään....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haise kainalohieltä, mutta mun ihoni kyllä alkaa lemuta heti, kun hikoan. Sille ei oikein mitään voi.

Vierailija
2/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki lentää vaikka mitä tekisi. Aja taksilla, jollei nenä kestä, mokomakin nirppanokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerästä kehtaa valittaa, ihmisillä on muutenkin tietämistä olemisessa! ei auta kuule dödöt eikä suihkut 2 kertaa päivässä.

Vierailija
4/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku muu niitä haistelisi. Nenäsi on adaptoitunut omaan hajuusi. Jos ärsyke pysyy samana, reseptorista saapuvat hermoimpulssit vähenevät adaptaation aikana, jolloin aistit mukautuvat ärsykkeisiin.

Vierailija
5/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerästä kehtaa valittaa, ihmisillä on muutenkin tietämistä olemisessa! ei auta kuule dödöt eikä suihkut 2 kertaa päivässä.

etta somalit haisee. Oma lemu ei sitten haise.