Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuli pienestä jutusta paha mieli!
12.07.2010 |
Oltiin isommalla porukalla liikkeellä päivällä. Porukassa kahdet lastenrattaat. Itse työnsin toisia rattaita. Mieheni käveli ilman kantamuksia. Pariin otteeseen ei koko porukka mahtunut samaan hissiin. Kummallakin kerralla mieheni meni viimeisenä ekaan hissiin jättäen minut ja vauvamme yksin odottamaan hissiä. Tuli jotenkin hyvin paha mieli. Olisi ollut mukavaa, että mieheni olisi halunnut samaan hissiin kanssamme. Tuntui jotenkin passiivis-aggressiiviselta. Ihan älytöntä jäädä pohtimaan noin pientä asiaa, mutta pahoitin mieleni ihan kunnolla. Pienillä asioilla on merkitystä, ainakin näin hormonihuuruisena imetyskoneena.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luulen, että mies joko ei tajunnut, että edeltä meneminen loukkaa mitenkään mua tai yritti tahallaan loukata, kuitata jonkun mun tylyn, väsyneen kommentin.
En ole varma sanonko asiasta hänelle nyt illalla mitään. En jaksaisi saarnaa siitä, kuinka ymmärrän aina kaiken väärin. Jos huomautan, että jokin asia on hyvien tapojen vastaista ja siitä voi toinen pahoittaa mielensä, hän vastaa: Aikomus ei ollut pahoittaa toisen mieltä, joten ei saisi loukkaantua, vaikka hyvien tapojen vastaista (joidenkin mielestä).