Mä olen niin läski etten kehtaa mennä taaperon kanssa rannalle
ja taidan antaa mieheni mennä yksin taaperon kanssa koska hän hoikka ja katselee kuitenkin hoikkia bikininaisia.
Kommentit (10)
Ja rannalle menen minäkin, uimapuvussa. Ihan hiton sama, mitä joku muu musta ajattelee.
Uimapuvussa myös enkä bikineissä, usein myös kevyt mekko päällä. Nautin itsekin uimisesta ja auringosta ja etenkin lapsen takiahan sinne mennään. Käydään lapsiperheiden suosimalla rannalla.
ja yrittänyt jo vuosia laihduttaa mut tähän olen jämähtänyt. Enää ei oikein kiinnosta senkään vertaa laihdutus kun olen huomannut kuinka mieheni toisia naisia tuijottaa.
Ostin jopa bikinit ja menin eilen rannalle ja huomasin, että siellä on ihan kaiken kokoisia naisia. Hoikkia oli vain yksi. Pääasia, että nautit lapsesi seurasta ja vedestä! Sinne vaan! Ei siellä kukaan sun läskejäs katsele ja jos katselee niin unohtaa minuutin päästä. Nauti vaan elämästä. Sinulla on yhtä oikeus nauttia rantakeleistä läskeinesi kuin ilman läskejä.
kesät vaan tuntuvat pahoilta jo esim. ihan kaupassa, pankissa tms. missä on miehen kanssa ja kun huomaa sen kuinka se tuijottaa kaikkia laihoja ämmiä. Ehkä mä tästä avioliitosta lähtisin jos voisin uskoa että joskus löytäisin miehen joka tällaista isoa naista rakastaisi.
Oikean kokoinen uima-asu päälle. Antaa muiden katsoa, jos heillä ei ole parempaa tekemistä.
t. Hoikka, joka ei kyllä yhtään välitä siitä, minkä kokoisia tyyppejä rannalla tai uimalass käy.
kukaan muu ei kiinnitä huomiota kiloihisi kuin sinä itse. Rannalle vaan! Siellä on kaiken näköistä ja kokoista ihmistä. Älä välitä ketä miehet katselevat ja ketä eivät - tai naiset, turhaan paahdat itseäsi sisällä tuollaisen asian takia.
oli oma puoliso hoikka tai ei. Nain minakin kerran tosi namusen poliisisedan ihan mustiin puettuna merkkaamattomassa mustassa autossa, ja oli sitten NIIN seksy kun nousi sielta autostaan puhuttelemaan jotakuta !! ( Ja meidan avioliittomme on ihan kunnossa, rakastamme ja arvostamme toisiamme)
Kerroin tasta naysta kotona miehellenikin. ;-)
Se etta toinen ei valita tai rakasta, ilmenee ihan eri lailla. Isokin on kaunis, kun pukee oikealla lailla, ja kayta vaikka kampaamossa/meikkaajalla ja kohotagt itsetuntoasi. Sitten ei rannallakaan enaa oma itsetunto haittaa menoa !!
Ja tosiaankin- siella rannalle on kaikenkokoisia ja -nakoisia ihmisia. Nautit vaan vedesta lapsen kanssa etka tuijota omaa mahaa.
Eihän sitä tarvi bikineissä olla. Ja kuule, et todellakaan ole ainoa ylipainoinen rannalla (missä rannalla sitten oletkin). Nyt kun olet tiedostanut kuinka ahdistunut olet tilanteesta, voit ottaa tavoitteeksi laihduttaa ensi kesään mennessä. Mutta aloita pian, että voit laihduttaa hitaasti ja järkevästi:)
itse 164/80 ja kyllä menen, en tosin bikineissä vaan uimapuvussa.