Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ottaa päähän!

Vierailija
12.07.2010 |

Ollaan yritetty lasta mieheni kanssa kohta 2v ilman tulosta, nyt mieheni sisko ilmoitti tekevänsä kolmannen abortin. Miksi ihminen joka ei halua tulla raskaaksi tulee ja toinen joka haluaa ei tule... huoh! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritettiin esikoista vuosi ja kyllä otti päähän kun useammalla kaverilla oli vahinko raskauksia.

Vierailija
2/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä sitä toisen lasta haluaisi siltikään. Tai ettei toisen lapsenteko/abortti ole teiltä pois. Mutta kurjaa on toi yritysaika, meiltä meni pari vuotta yhteensä, veljeltä vaimoineenn vissiin nelisen vuotta. Selkeitä syitä ei löytynyt, luomuna kumpikin pari lapset sai.

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei-toivottu raskaus ja raskaudenkeskeytys on aina kriisi, ja ihan varmasti tämä henkilö olisi halunnut olla raskautumatta ei-toivotusti ja suonut raskautumisen onnen vastaavasti sinulle.

Ainahan se vituttaa, kun joku, joka ei halua tai arvosta jotain, mitä itse kaipaat, valittaa omasta kohtalostaan, mutta ei se kuitenkaan ole haluajalta pois, jos toinen saa jotain.

Miltä esim. tuntuu yksinäisestä ikisinkusta, kun ihmiset valittavat parisuhteistaan? Tunnellisesta työntekijästä, joka on yrityksistään huolimatta pitkäaikaistyötän, kun joku purnaa duunistaan ja käy hakemassa saikkua valheellisesti saadakseen hermolomailla? - Aina on joku, jolla on sitä, mitä itse kaipaat tai tavoittelet, ja aina on joku joka valittaa siitä asiasta eikä näe sitä positiivisena.

Itse asiassa nämä vakitöissä käyvät luuserit, jotka sairaslomaistavat esim. krapulapäiviään ja tekevät työnsä puolivillaisesti jopa ihan oikeasti vievät mahdollisuuden toiselta ihmiseltä. Sinun miehesi siskon raskaus ei ole mitenkään teiltä pois tai lisää/vähennä teidän mahdollisuuksianne raskauteen.

Vierailija
4/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei käytä ehkäisyä koska rakautuminenhan on niin epätodennäköistä... ja aborttihan on käytössä. Ikää 30v.

Ap

Vierailija
5/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ottaa päähän! Varsinkin kun tänään sain kuulla että on menossa tekemään kolmannen abortin ja mulla alkoi kuukautiset myös tänään. En kyllä heille lasta haluaisi eivät todellakaan ole siihen valmiita tai halukkaita!

Vierailija
6/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun han ei asiasta edes yhtaan valita, niin miksi edes aukoo suutaan ja sanoo mitaan, senkun menisi sitten vaan ja pitaisi molyt mahassaan !!

Uskomatonta etta tuollaisille ei tarjota sterilaatioo ja annetaan noin vain kayttaa aborttia ehkaisyna.

Vierailija
7/7 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme käyttää aborttia ehkäisynä!