Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta täysi-ikäinen sukulaistyttöni pukeutuu kuin 12-vuotias

Vierailija
12.07.2010 |

Siis ihan valehtelematta. Näin hänet eilen pitkästä aikaa ja suorastaan järkytyin.

Tyttö täyttää 18-vuotta kuukauden sisään ja näyttää edelleenkin ihan pikkutytöltä.

Ihan tissiötn, muodoton, näin rumasti sanottuna: lauta. Pukeutuu ihme t-paitoihin joissa printtejä. ( näitä teinipaitoja) ja jalassa löysät caprihousut.

En yllättynyt, kun oli joskus juttua että tuolle tytölle ei myyty kaupassa k-13 leimaista elokuvaa kun näytti niin nuorelta.

Mutta miten se kehtaa? :( Itseäni hävettäisi ainakin ihan hulluna ja yrittäisin tehdä asialle jotain.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siihen ei näytetä vaadittavan kovin paljoa.

Vierailija
2/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaako kiltti av-väki tarttua näinkin onnettomaan provoon. Oikeata Online-huttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan valehtelematta. Näin hänet eilen pitkästä aikaa ja suorastaan järkytyin.

Tyttö täyttää 18-vuotta kuukauden sisään ja näyttää edelleenkin ihan pikkutytöltä.

Ihan tissiötn, muodoton, näin rumasti sanottuna: lauta. Pukeutuu ihme t-paitoihin joissa printtejä. ( näitä teinipaitoja) ja jalassa löysät caprihousut.

En yllättynyt, kun oli joskus juttua että tuolle tytölle ei myyty kaupassa k-13 leimaista elokuvaa kun näytti niin nuorelta.

Mutta miten se kehtaa? :( Itseäni hävettäisi ainakin ihan hulluna ja yrittäisin tehdä asialle jotain.

Vierailija
4/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puuttuvat muodot vai printtipaidat.. vai löysät caprit vai mikä?? Mistä niitä muotoja saa, jos ei luonnostaan ole?

Mua taas hävettää, että haukut tytön täällä.

Vierailija
5/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaako kiltti av-väki tarttua näinkin onnettomaan provoon. Oikeata Online-huttua.

Jos ei tartu niin ap alkaa itse kommentoimaan omaa säälittävää aloitustaan...

Vierailija
6/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyortyisit jos nakisit minut!

olen 33 vuotias ja pukeudun "ihme t-paitoihin, joissa on printteja" ja capsihousuihin.

Valitettavasti olen aika hoikka (ja siis myos lauta, pienet tissit on, joo ..)

Miltahan sa mahdat nayttaa? Olet varmaan aivan ihana, tyylikas .... ;-D

Vierailija
7/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisi, että älykkyyttä olisi jaettu edes vähän tasaisemmin, ap:lle ei ole paljon riittänyt!

Vierailija
8/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä maailmassa. Olet tehnyt jo ensimmäisen askeleen avautuessasi täällä. Nyt sinun on aika tehdä seuraava askel ja kantaa vastuusi tästä lapsiraukasta. Pistätä oitis suvun kesken kolehdin keruun pystyyn, jotta tyttöraukka saa välittömästi silikonitissit, jossei omat vanhemmat ole kykeneviä tähän epäkohtaan itse tarttumaan. Toimi välittömästi, ennen kuin tytön tulevaisuus on täysin pilalla.

Vierailija
9/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupukuihin? Tai mikä olisi ap:n mielestä "oikea" asu tuonikäiselle? (Luultavasti ap kadehtii tytön hoikkuutta.)

Vierailija
10/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeta nyt vähän tsempata ja keksiä parempi provo. Ois niin hauska vähän ärsyyntyä mut sun provo oli niin huono, etten viitsinyt vaivautua. Ensi kerralla sitten yrität enemmän, eikös juu?

Vierailija
11/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun kyllä myös t-paitoihin joissa printtejä, eiköhän moni kuusikymppinenkin? Eikös 18v ole teini?

En kyllä ymmärrä ongelmaasi. Itse pukeudun farkkuihin/värifarkkuihin, reiden puoliväliin ulottuviin hameisiin, t-paitoihin tai sellasiin vähän pidempiin joissa on joskus printtejä, huppareihin joissa pallo- tai raitakuvioita. Jalassa välillä saappaat, useimmiten lenkkarit/tennarit. Minkä ikäinen mä saisin olla tällä pukeutumisella?

Vierailija
12/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin kuin Mä haluan enkä kuten joka sukulaiseni haluaa, olen aina pukeutunut..juu olen pitkästi kolmenkympin.

Mutta sitä en muista, että kasvatinko tissejäni..ihan suihkupullolla suihkuttelemalla, kenties jotain konstikasta, lannoitetta? Vai oliko ne aivan luonnostaan mitä on!

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
13/18 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätkö perusrintsikkatasolla, vai oletko niitä G-kuppilaisia, joilla olis muotoja vaikka toisille jakaa? Päästetäänkö sua +50- ravintoloihin sisään, vai pidetäänkö jo liian vanhana? Humppa vai hiphop? Häpeävätkö sukulaisesi sinua, koska olet tuonnäköinen, kehtaavatko kulkea kylillä myöntelemässä, että "juu, onhan se sukua...", vai vaihtavatko vain tyylikkäästi kadunpuolta tai puhumaan äkisti kännykkään, jos satutte kävelemään vastakkain? Istutko sukujuhlissa yksin nurkassa, vai puhutellaanko sinua ihan vapaaehtoisesti? Millaiset vanhemmat ovat sinut kasvattaneet? Ovatko tyytyväisiä lopputulokseen? Maistuuko sulle rasvainen ruoka? Oletko tyytyväinen omaan kroppaasi? Kumpi on mielestäsi nätimpi: farkut + t-paita vai valkopohjainen vekkikukkamekko + leveälierinen olkihattu? Rock vai jenkka?

Luuletko olevasi miten hemaiseva muiden silmissä?

Millainen ryhtisi on? Entä hampaasi? Hiuksesi? Ihosi? Tissisi? Kankkusi? Kätesi? Jalkasi: hoidatko edes jalkojasi säännöllisesti?

Miten kehtaat olla oma itsesi? :(

Vierailija
14/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, itse olen miltei keski-ikäinen nainen, ja pukeudun edelleenkin samalla tavoin kuin kaksitoistavuotiaana, siis täysin normaalisti, farkkuihin ja paitaan.

Minullekaan ei ole tissejä siunaantunut, mikä muuten on yksi syy siihen etten ole koskaan innostunut harrastamaan pukeutumista tämän enempää. Miksi pukeutuisin toppeihin yms. kun ne eivät muodottomuuteni vuoksi pue minua? Kun vartaloni on samanlainen kuin kaksitoistavuotiaana, lienee käytännöllisintä ja myös pukevinta pukeutuakin suunnilleen samalla tavoin.

Vierailija
15/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa näyttää ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
16/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 05:03"]

Joopa joo, itse olen miltei keski-ikäinen nainen, ja pukeudun edelleenkin samalla tavoin kuin kaksitoistavuotiaana, siis täysin normaalisti, farkkuihin ja paitaan.

Minullekaan ei ole tissejä siunaantunut, mikä muuten on yksi syy siihen etten ole koskaan innostunut harrastamaan pukeutumista tämän enempää. Miksi pukeutuisin toppeihin yms. kun ne eivät muodottomuuteni vuoksi pue minua? Kun vartaloni on samanlainen kuin kaksitoistavuotiaana, lienee käytännöllisintä ja myös pukevinta pukeutuakin suunnilleen samalla tavoin.

[/quote]

Laita vaan toppi, jos kroppasi on 12-vuotiaan. Etenkin naruolkaintoppi pukee hoikkaa, litteävatsaista ja lähes rinnatonta todella paljon kauniimmin kuin isorintaista ja ylipainoista :)

Vierailija
17/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia ap kuuluu sinulle millään tavalla? Mun 15-vuotias sukulaistyttöni pukeutuu, kuin 20-vuotias katuhuora, mutta jos vanhempiaan ei häiritse, niin en anna sen häiritä minuakaan.

Vierailija
18/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tytön sinun mielestäsi pitäisi pukeutua? Paitapusero, kynähame ja hillityt helmikorut? Kuvauksesi perusteella sukulaistyttösi pukeutuu ihan tavallisen nuoren tavoin. Moni aikuinenkin pukeutuu vapaa-ajallaan noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän