Toimisiko tällainen tarjoilu?
Kyseessä ystäväperheen vapaamuotoinen kyläily.
Alkupalat
paahdettua patonkia mozzarellalla ja tomaatilla
parmankinkkua ja oliiveja
roseviiniä
Grillissä folionyyttejä, joissa kanaa ja sipulia ja toisissa lohta. Mutta mitä ihmettä lisukkeeksi? Riittääkö salaatti, esim. fetalla?
Juomana valkoviiniä.
Parin tunnin päästä sitten kahvit ja mansikkakakku.
Kommentit (9)
tähän tarjoiluun, joten siksi mietin että ovatko nuo uudet perunat vähän "väärältä suunnalta"? Pitäisikö kuitenkin olla jotain paahdettuja paprikoita tai muuta vastaavaa?
Ja se mansikkakakku on ihan omasta maailmastaan, mutta olkoon. Haluan sitä :)
ap
välimerellistä haet, niin kreikkalainen maalaissalaatti, tzatziki, viininlehtikääryleet, oliivitapenade leipien/grissinien kanssa tai ne mainitsemasi paahdetut paprikat sopivat hyvin tarjoiluun.
Uudet perunat ei oikein sovi välimerelliseen teemaan, mutta perunasalaatteja löyty kyllä erilaisina versioina monenkin maan ruokakulttuurista.
pilko vähän jos ovat isoja, ja sekoita niihin pestoa (itse tehty on paras, kaupankin käy), voit myös puristaa mukaan vähän sitruunaa. Anna jäähtyä ja marinoitua huoneenlämmössä. Hyvää on ja välimerellistä. Voit koristella pienillä sitruunalohkoilla ja tuoreella basilikalla.
tähän tarjoiluun, joten siksi mietin että ovatko nuo uudet perunat vähän "väärältä suunnalta"? Pitäisikö kuitenkin olla jotain paahdettuja paprikoita tai muuta vastaavaa? Ja se mansikkakakku on ihan omasta maailmastaan, mutta olkoon. Haluan sitä :) ap
Siis tietenkin tsatziki! Kuinka en sitä muistanut, syömme sitä muutenkin usein.
Ehkä tuollainen perunasalaatti myös ja ne paprikat.
ap
kerjätään kehuja omista tarjoiluista. Miten olette noin epävarmoja?
ainoastaan aivot jäässä helteestä huolimatta. Olen nytkin töissä ja muutama muukin asia huolehdittavana kuin yhdet tarjoilut. Siksi minä kysyn että saisin järkevän kokonaisuuden.
Outoa että mitään ns. normaalia "kahvipöytäkeskustelua" täällä ei saa käydä, vaan ainoa sallittu on provoilut ja miehen katoamiset ja seksisuhteet ja alkoholin käytöstä valittaminen.
Sori tämä purkaus, mutta ärsyttää kun mitään ei saa kysyä kun heti tulee ilkeilyjä.
ap
salaatti ja keitetyt uudet perunat?
Hyvältä kuulostaa!