Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä oli elämäntilanteesi kun täytit 30v?

Vierailija
10.07.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa 14v. Asuimme omakotitalossa. Äitini oli juuri kuollut.

Vierailija
2/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä (opiskelut loppu), kihloissa, lapseton, pääkaupunkiseudulla asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, kaksi ja puolivuotiaan pojan äiti, vakituisessa opettajan virassa, asun omakotitalossa.

Kaikki hyvin, paitsi että toista lasta ei meinaa kuulua. :(

Vierailija
4/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6v ja 4v. Omakotitalo pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
5/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saako silti vastata :)?

Silloin olen 2 tytön äiti (2v ja 6kk), naimisissa, äitiyslomalla vakituisesta akateemisesta työstä ja asun omistusasunnossa kerrostalossa. Onnellinen :)

Vierailija
6/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta (3,5 v. ja 1,5 v.), omistusasunto rivarissa, vakivirasta hoitovapaalla, toiveissa kolmas lapsi ennen kuin kuopus 3 v.

Vierailija
7/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kolmas lapsi on jo pitkälle valmis vatsassa, talo on valmistunut ja sama vakipaikkaa odottaa (olen sieltä nyt hoitovapaalla) ja naimisissa on oltu kymmenen vuotta.

Vierailija
8/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 10 v, lehtorin virka, ei lapsia, oma kerrostaloasunto, pari koiraa

Vierailija
9/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin valmistunut toiseen ammattiini. Olin töissä. Avoliitossa olin silloin 11 vuotta. Olin 3v lapsen äiti sekä aloin odottamaan toista lastani 30v synttäri päivänäni.

Vierailija
10/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituisessa työsuhteessa, naimisissa n. nelisen vuotta, lapset 5-v. ja 3-v. samalle miehelleni ;)Omistusasuntoa emme vielä ole halunneet hankkia, tulevaisuudessa kyllä. Sitten vaihdoin työpaikkaa ja vähän myöhemmin aloitin opiskelut uudestaan, jatko-opintoja samalle alalle.

Vierailija
11/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rivitalon kaksio ja vakituinen työpaikka. Muutin miehen perään toiselle puolen Suomea, jäin opintovapaalle työstäni ja lähdin opiskelemaan uutta alaa. Miehen kanssa oltiin pari vuotta seurusteltu etäsuhteena.

Vierailija
12/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saako silti vastata :)?

Silloin olen 2 tytön äiti (2v ja 6kk), naimisissa, äitiyslomalla vakituisesta akateemisesta työstä ja asun omistusasunnossa kerrostalossa. Onnellinen :)

et voi tietää oletko onnellinen ensi vuonna vai et. :P

Vierailija
13/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän 30 tosin vasta vajaan vuoden päästä, mutta ellei tässä nyt oikeasti IHMEITÄ tapahdu niin olen silloin työtön, köyhä, avomieheni asunnossa asusteleva 2 lapsen äiti, joka stressaa siitä mitä elämältään oikein haluaa.

Vierailija
14/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mielestäni silloin tosi hyvässä työpaikassa (enää en haluaisi sitä työtä tehdä kuitenkaan). Asuin kaksiossa josta pidin aika paljon. Se oli omistusasunto, mutta suurimmaksi osaksi pankin omistama.

Vierailija
15/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rivitalon kaksio ja vakituinen työpaikka. Muutin miehen perään toiselle puolen Suomea, jäin opintovapaalle työstäni ja lähdin opiskelemaan uutta alaa. Miehen kanssa oltiin pari vuotta seurusteltu etäsuhteena.

ja vanhemmat kuolleet kuusi vuotta aikaisemmin. Yksi syy lisää, miksi muutto pois kotiseudulta ja varmasta työpaikasta ei tuntunut pahalta.

Vierailija
16/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppo ukko ja ei lasta. Nykyään sama ukko ja juoppo edelleen ja poika 8 v.

Vierailija
17/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät 3pv ennen 30v juhlia (synttärit kuherruskuukaudella) ja toiveena vauva mahd. nopeasti. Vauva tuli juuri 31v synttäreiden jälkeen. Toinen pari vuotta sen jälkeen...

Vierailija
18/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen insinööriksi ja minulla on 2v tytär, miehen kanssa ollaan seurusteltu 11v. En usko saavani omalta alalta töitä, enkä tiedä haluanko, en tiedä mitä haluan... Tuskin saan töitä

Vierailija
19/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naimisissa 8 vuotta

- kolme lasta (0,3 ja 6)

- sairaanhoitajan vakityö, äitiyslomalla

- okt pk-seudulla

Vierailija
20/22 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle syntyi eka lapsi 30-vuotiaana,asuin ok-talossa ja ei vakkaria työpaikkaa.Naimissa.Nyt 2-vuoden jälkeen syntyy pian uusi vauva ja jatkan edelleen kotiäitinä-toivottavasti seuraavat kolme vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi