Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täällä ainoa, joka ei ole pätkääkään kiinnostunut...

Vierailija
10.07.2010 |

Thaimaasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en periaatteessa ole kiinnostunut Thaimaan tyyppisistä lomakohteista. En siis tykkää turistirysistä pätkääkään. Mutta olin Thaimassa 12 vuotta sitten, koska bhati oli niin halpa.

Lentokentältä otimme hotellin, joka oli 5 tähden hotelli. Maksoimme siitä 200 markkaa yöltä. Kun asuimme ruohokattoisessa bungalovissa ja killuimme sairaan isossa uima-altaassa ja söimme aamupalalta niitä kaikkia ihania hedelmiä - ei voi olla kiinnostumatta Thaimaasta.

Vierailija
2/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri siksi mua ei kiinnostakaan. Näin ja kuulin ja paljon vastenmielisiä asioita. Vanhemmat viettivät siellä aikaa paljon aikoinaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen kotimaan matkailija.Lähdössä kohta mökkeilemään Etelä-Savoon Ristiinaan...=)

Vierailija
4/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki lomakohteeni on Lappi ja keski-eurooppaa kauemmas en haluaisi mennä. (Olen kyllä kiertänyt maailmaa, vanhempieni mukana ja sitten opiskelijana). Kauas lähtemisessä itsessään ei ole mitään ongelmaa, minua vain ei kiinnosta.

Thaimaa ei kiinnosta ja jos saisin ilmaisen matkan Sunny Beachelle lahjoittaisin sen varmaan siskolle sitä vastaan että hoitaisi lapsiani joskus viikonlopun jotta pääsisin yksin mökkeilemään...

Vierailija
5/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei viehätä lainkaan aasian kulttuurit, en tiedä miksi. Muualla reissaan kyllä paljon.

Vierailija
6/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden kaukomaille ei tulisi mieleenkään lähteä Thaimaaseen.....

Vierailija
7/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että siellä hyppää tätä nykyä kaikki kynnelle kykenevät suomileijonatatuointijuntit. Joku ei-niin-turistikohde vois kyllä olla ihan kiva semmoseen vuodenaikaan, jolloin ei oo ihan tolkuttoman kuuma.

Vierailija
8/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta mikään kaukokohde, Eurooppa on paras.

Vierailija
9/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varsinkin, miten ihmiset siellä elävät. Ei mitkään turisteille suunnitellut ohjelmanumerot. Mutta sitten pitäisi periaatteessa tuntea joku thaimaalainen, joka esittelisi maataan ja veisi sellaisiin paikkoihin joihin turisteja ei välttämättä viedä. Näyttäisi tavallisten ihmisten elämää.

Vierailija
10/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään maata, jossa ihmisoikeudet tai eläinten kohtelu on ala-arvoista.

Minusta on kiusallista, että joissakin lomakohteissa turisteja kohdellaan kuin Jumalia.

Vierailija
11/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään maata, jossa ihmisoikeudet tai eläinten kohtelu on ala-arvoista.

Minusta on kiusallista, että joissakin lomakohteissa turisteja kohdellaan kuin Jumalia.

Eläimen kiduttamisesta kuoliaaksi saa ehkä parhaassa tapauksessa joitakin päiväsakkoja. Myymälävarkaudestakin saa enemmän, jos varastaa tarpeeksi kallista tavaraa :(

Vierailija
12/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleisesti hyväksyttävänä.

Onko Kiinassa eläintensuojelulakia, tai ylipäätänsä missään läntisen Euroopan ulkopuolella?

Ei täällä eläimiä hakata kaduilla, pidetä toreilla näytillä pienissä häkeissä tai narussa. Kukaan ei kuljeta nääntymäisillään olevaa aasia mukanaan. Eläintarhoissa meillä hyvät olosuhteet moniin kammottaviin esimerkkeihin verrattuna.

Lainsäädäntö ohjaa eläinkuljetuksia ja monia muitakin eläimiin liittyviä asioita. Muualla naurettaisiin moiselle.

Meillä ei tapeta toisinajattelijoita tai kivitetä huorintekijää torilla. Ei viskellä sikiöitä kadulle.

Seksin suojaikäraja on 16, eikä kenenkään ole pakko myydä itseään (joitakin poikkeuksia...)

Et sillai.

Vierailija
13/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen mutta vain reppureissamis mielessä. En menisi ikinä turistiryppäisiin, sielläkään.

Vierailija
14/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleisesti hyväksyttävänä.

Onko Kiinassa eläintensuojelulakia, tai ylipäätänsä missään läntisen Euroopan ulkopuolella?

Ei täällä eläimiä hakata kaduilla, pidetä toreilla näytillä pienissä häkeissä tai narussa. Kukaan ei kuljeta nääntymäisillään olevaa aasia mukanaan. Eläintarhoissa meillä hyvät olosuhteet moniin kammottaviin esimerkkeihin verrattuna.

Lainsäädäntö ohjaa eläinkuljetuksia ja monia muitakin eläimiin liittyviä asioita. Muualla naurettaisiin moiselle.

Meillä ei tapeta toisinajattelijoita tai kivitetä huorintekijää torilla. Ei viskellä sikiöitä kadulle.

Seksin suojaikäraja on 16, eikä kenenkään ole pakko myydä itseään (joitakin poikkeuksia...)

Et sillai.

Vaikka ne ei ole näytteillä, niin häkkikanaloissa 9 kanaa neliömetrillä on sallittua.

Samoin, kettuja saa pitää verkkopohjaisissa 1 neliömetrin häkeissä, periaatteessa kettu on koiraeläin. Jos samankokoiselle koiralle tekee saman, saa eläinsuojeluihmiset kimppuunsa. Täällä eläinsuojelu koskee vaan joitakin eläimiä :(

Niin, sillain.

Vierailija
15/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun "kaikki" sitä hehkuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä