Pillereiden lopettaminen ja jatkuva nälkä - onko ollut muilla?
Lopetin siis kuukausi sitten Diane Nova-pillerit, ja siitä lähtien mulla on ollut pohjaton ruokahalu. En himoiste makeaa tai roskaruokaa, vaan oikeaa ruokaa. Esimerkiksi tänään olen syönyt aamiaisella leipää, tomaatteja ja kevytmozzarellaa, lounaaksi ison salaatin ja lähes kokonaisen kasvispitsan (!!) ja jos nyt tekisin kuten elimistö käskee, söisin pussillisen tomaatteja ja siihen päälle vielä purkin raejuustoa ja omenan. Kyse ei ole mistään henkisestä jutusta vaan siitä, että mulla on ihan rehellinen nälkä ja vatsa kurnii koko ajan.
Onko muilla ollut vastaava ruuanhimoa pillereiden lopettamisen jälkeen? Kauanko kesti? Tää on aika kaameaa
ja varmaan kohta alkaa näkyä painossakin.
Kommentit (4)
Itse lopetin reilut 2 kuukautta sitten pillerit ja olen syönyt kuin "hevonen". Ihan kummallista kun en ns. normaalisti syö näin paljon! Olen miettinyt että mistä tuo mahdoton ruokahalu voisi johtua. En ajatellut pillereitä syyllisiksi? Joo ja painoa on tullut lisää pari kiloa :(
mulle kävi jo edellisellä kerralla samoin, mut silloin en omistanut edes vaakaa enkä kiinnittänyt asiaan samalla tavalla huomiota kun töissä oli kiireistä. Tulinkin myös melkein heti raskaaksi ja sen jälkeen nälkä meni sen piikkiin. Eka neuvolareissu olikin sitten järkytys kun paino oli noussut aivan hirveästi. En silloin vain tajunnut yhdistää jatkuvaa nälkää pillereiden lopettamiseen.
Nyt täytyy siis olla vaan tosi tiukkana, ja yrittää olla syömättä kaikkea maailman ruokaa. :-/
Itse lopetin reilut 2 kuukautta sitten pillerit ja olen syönyt kuin "hevonen". Ihan kummallista kun en ns. normaalisti syö näin paljon! Olen miettinyt että mistä tuo mahdoton ruokahalu voisi johtua. En ajatellut pillereitä syyllisiksi? Joo ja painoa on tullut lisää pari kiloa :(