Jos käytte mäkissä tai hesessä niin pydättekö koskaan puolittamaan hampparia?
Siis ihan että veitsellä leikkaavat kahtia? USA:ssa on ihan yleistä tilata hamppari "cut in half", mutta euroopassa ei tietääkseni harrasteta tätä. Tuli tosta mäkkiketjusta mieleen koska jotkun kirjoitti ettei lapset jaksa syödä kokonaista hampparia.
Kommentit (26)
että Suomessa on palvelukulttuuri vielä hakusessa. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa vielä rantaudu tänne metsien keskellekin ;)
että Suomessa on palvelukulttuuri vielä hakusessa. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa vielä rantaudu tänne metsien keskellekin ;)
Amerikkalaisilta ääliöitä pitää pyllykin pyyhkiä, kun eivät itse tajua. Kahvin kuumuudesta ihan erillisellä varoituksella ilmoitettava, tsiisus.
Pakkohan se siellä rapakon takana on vaikka sliceiksi leikellä, että ei raastupaan joutuisi. Vaikka väärästä majoneesistakin...
Amerikkalaisilta ääliöitä pitää pyllykin pyyhkiä, kun eivät itse tajua.
niin voi olla vaikeaa silloin itse leikellä, varmaan helpompi vaan tilata se just niinkuin haluaa.
kun hampurilaiset on hiukan isompia...
Täytyy jatkossa pyytää! On aika sotkuista repiä käsin hampurilaista kahtia, ei todellakaan tule siisti ja tasakokoiset puolikkaat. Käärepapereitakin on vain 1 ja toisen puolikkaan joutuu käärimään ihan paperiin.
t. puolittaja
aina halkaisen itse. Eipä tosiaan ole kovin vaikeaa.